فناوری جدید ویندوز را برای همیشه تغییر می دهد

به عنوان نمونه ای از هوش مصنوعی، پانای این را ارائه کرد Windows Studio Effects برای ویدئو کنفرانس بر. در اینجا کاربران می توانند از عملکرد تماس چشمی خودکار استفاده کنند یا پس زمینه را محو کنند. به گفته Panay، هوش مصنوعی در اینجا مستقیماً بدون توجه کاربران استفاده می شود. به گفته او، شما حداکثر می توانید هوش مصنوعی را حس کنید، اما آن را نبینید.

پانوس پانای می گوید هوش مصنوعی ویندوز را برای همیشه تغییر خواهد داد. رئیس ویندوز و سخت افزار مایکروسافت، معرفی هوش مصنوعی را با اختراع ماوس قابل مقایسه می داند. ویندوز به طور کامل اختراع خواهد شد.

مایکروسافت

مایکروسافت: هوش مصنوعی ویندوز را جدید می کند

نکات و ترفندهای ویندوز 11 در ویدیو:

مایکروسافت با هوش مصنوعی برای بینگ برنامه ریزی می کند

Panos Panay از مایکروسافت به عنوان مهمان در سخنرانی اصلی AMD در CES 2023 در لاس وگاس حضور یافت. مدیر ارشد محصول گروه، که مسئولیت بخش سخت افزار را نیز بر عهده دارد، یکی دارد چشم انداز آینده ویندوز داده شده. به گفته وی، سیستم عامل باید تا حد زیادی با استفاده از هوش مصنوعی بهبود یابد (منبع: The Verge).

اگر Panay راه خود را داشته باشد، هوش مصنوعی به سادگی “همه چیز را تغییر خواهد داد”. هوش مصنوعی نیز باید این کار را انجام دهد “هر کاری را که با ویندوز انجام می دهید دوباره اختراع کنید”. پس از آن، پانای بیش از چشم اندازهای مبهم ارائه نکرد. اینکه هوش مصنوعی دقیقا چگونه به ویندوز راه پیدا خواهد کرد، او هنوز برای خودش نگه داشته است. در عوض، در ادامه سخنرانی تنها به آنچه که مایکروسافت در ویندوز برای هوش مصنوعی استفاده کرده است اشاره شد.

همراه با AMD از جمله موارد دیگر، مایکروسافت می‌خواهد تا اطمینان حاصل کند که با وجود استفاده گسترده از هوش مصنوعی، نه عمر باتری و نه عملکرد سیستم‌ها مختل نشود.

نه تنها در ویندوز، بلکه تغییرات برای موتور جستجوی بینگ در انتظار است. اخیراً اعلام شد که مایکروسافت می خواهد از هوش مصنوعی در پشت مدل زبان ChatGPT در بینگ استفاده کند. اولین نسخه آزمایشی آن قرار است در ماه های آینده منتشر شود. در صورت موفقیت، ChatGPT می تواند به بخشی جدایی ناپذیر از موتور جستجو تبدیل شود.



منبع