پس از همه، شبیه ساز PS2 هنوز باید باشد همچنان برای دانلود عرضه خواهد شد و همچنین کار خود را “برای آینده قابل پیش بینی” انجام خواهد داد.. حداقل در کوتاه مدت، گیمرهای گوشی های هوشمند می توانند به بازی های PS2 از طریق AetherSX2 ادامه دهند.

AetherSX2 برای گوشی های هوشمند اندروید در فروشگاه Google Play:

EtherSX2
را توسعه برنامه اندروید “به مدت نامحدود به حالت تعلیق درآمده است”، طبق اعلام آن (منبع: AetherSX2). علاوه بر دردسر بی پایان با مراجع تقلید و شکایت، اخیراً تهدید به مرگ نیز اضافه شده است. به نظر می رسد از شتر سرریز شده اند: «تمام کردم.» او توضیح می دهد که همه اینها اشتیاق او را برای ادامه از بین برد. “هیچ فایده ای ندارد که سرگرمی را دنبال کنید که دیگر سرگرم کننده نیست.”

اگر از طریق شبیه سازها از مسیر انحرافی نجات پیدا می کنید، اما همچنان می خواهید بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل دوران کودکی و جوانی خود را با تلفن همراه خود انجام دهید، خوش شانس هستید. بسیاری از بازی سازان معروف بازی های خود را در اندروید و iOS منتشر کرده اند. از جمله این موارد می توان به Sonic، Mega Man یا Final Fantasy اشاره کرد. می‌توانید نمای کلی از کلاسیک‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل را در اینجا بیابید: بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل: 19 بهترین بازی کلاسیک برای تلفن هوشمند شما.