طراحی جدید اپل در تصاویر

“جزیره پویا” نیز امسال به مدل های استاندارد می رسد:

از نظر فنی، به‌ویژه مدل‌های Pro چیزهای جدیدی را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، تراشه جدید A17 در طراحی پیشرفته 3 نانومتری یا اولین تراشه اپل در راه است. لنز پریسکوپ، که زوم اپتیکال و بدون پله واقعی را ارائه می دهد. از سوی دیگر، دو مدل استاندارد به مدل‌های پرو فعلی نزدیک‌تر هستند و تراشه A16 و «جزیره دینامیک» را در جلو دریافت می‌کنند. دوربین 48 مگاپیکسلی نیز به این قاب کمک می کند، اما طراحی دوربین سه گانه آن را ندارد. دو لنز هنوز کافی است.

هنرمند مفهومی “Volodymyr” آخرین شایعات را تجسم می کند و چنین آیفون 15 پرو را روی رایانه ایجاد می کند. اگر دقت کنید، انحنای جزئی را نیز در لبه ها مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید لبه های باریک تر را ببینید. Ergo: حتی اگر اندازه نمایشگر تغییر نکند، منطقه صفحه بزرگتر به نظر می رسد و به وضوح فضای بیشتری را اشغال می کند. خط پایین، یک تعدیل کوچک اما خوب در طراحی فعلی که می تواند بزرگترین شگفتی باشد.

شرکت آگاه اپل “ShrimpApplePro” اخیراً تغییر طراحی مهمی را در آیفون 15 وارد کرده است. مدل های جدید تلفن همراه اپل باید اینگونه باشد نه تنها با نازک تر، بلکه با لبه های نمایشگر منحنی ویژگی. لبه‌های باریک‌تر برای مدل‌های Pro در نظر گرفته شده است، اما انحنای آن باید در همه انواع استفاده شود.

آیفون 15 در ظاهر اپل واچ: این چیزی است که به نظر می رسد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع جدا از چند اصلاح، اپل با طراحی جدید آیفون 15 بیشترین شگفتی را خواهد داشت. گزارش‌های موثق در طول هفته منتشر شد، اما واقعاً نمی‌توان جزئیات مربوطه را تصور کرد. تصاویر یک مفهوم مناسب کمک خواهد کرد.

سیب

آیفون 14 پرو (حداکثر): جزئیات جزیره پویا

زیر کاپوت تلفن همراه چیست؟

شباهت هایی به اپل واچ سری 7 و 8 برای تصویر بهتر توسط اینسایدر ذکر شده است. هنوز کمکی نمی کند؟ اگر با وجود شباهت به اپل واچ دوست ندارید این جزئیات را تصور کنید، باید به موارد زیر نگاهی بیندازید. مفهوم پرتاب كردن.

ارائه مدل های جدید آیفون 15 طبق روال معمول برای مردم خواهد بود سپتامبر انتظار می رود، بیش از نیم سال تا ارائه. اما تصویر تلفن های همراه جدید در حال روشن شدن است.