شبیه ساز محبوب باغ وحش فقط برای مدت کوتاهی در دسترس است

تحولات مرزی

نمودارهای استیم: نکات برجسته شبیه سازی در فروش

در Planet Zoo می توانید رویای ایجاد پارک حیات وحش خود را – و در مقیاسی غول پیکر – زندگی کنید. در کمپین شما مناطق مختلف زیادی در سراسر جهان در اختیار دارید و در حالت sandbox می توانید به خلاقیت خود اجازه دهید آزادانه اجرا شود. شما می توانید محوطه بسازید، دریاچه ها را حفر کنید، یا حتی تپه ها و کوه ها را از زمین بسازید تا محیط زندگی عالی را برای حیوانات خود فراهم کنید. با طیف گسترده ای از گونه های حیوانات عجیب و غریب – از زرافه گرفته تا گورخر تا پانداهای غول پیکر – آشنا شوید و با نیازهای آنها هماهنگ شوید تا باغ وحش منحصر به فرد خود را بسازید.

باغ وحش سیاره | باغ وحش رویایی شخصی خود را بسازید – تریلر را راه اندازی کنید

Planet Zoo قبلاً بازیکنان زیادی را در Steam متقاعد کرده است – شبیه سازی در حال حاضر بیش از 54000 رای با امتیاز بسیار مثبت دارد. نسخه اصلی بازی است در حال حاضر از 44.99 یورو به 11.24 یورو کاهش یافته است. این پیشنهاد تا 30 ژانویه 2023 معتبر است. اگر از شبیه‌سازی‌های باغ وحش سیر نمی‌شوید، می‌توانید نسخه Ultimate Edition را با 13 DLC خریداری کنید. قیمت مگا پکیج در حال حاضر به جای 176.86 یورو 74.97 یورو است.

باغ وحش سیاره

باغ وحش سیاره

مجوز:نرم افزار رایگان

علاوه بر Planet Zoo، بسیاری از بازی های ساختمانی محبوب دیگر در حال حاضر در Steam در دسترس هستند – می توانید از آنها دیدن کنید نکات برجسته مانند Cities: Skylines یا Age of Empires 2 Definitive Edition به درستی ذخیره کنید می‌توانید یک نمای کلی از بهترین معاملات Steam در این سبک از همکاران در spieletipps.de پیدا کنید.

تریلر معرفی Planet Zoo را در اینجا ببینید:

اگر به جای آن بیشتر به یک ماجراجویی علمی تخیلی در یک جهان باز زیبا علاقه دارید، در حال حاضر می توانید آن را در Steam دانلود کنید. پلی استیشن به Horizon Zero Dawn ضربه بزنید – و 67 درصد صرفه جویی کنید.

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

زبان ها:آلمانی

پس از اینکه شبیه سازی به Planet Coaster و Zoo Tycoon رسید استودیوی توسعه Frontier Developments with Planet Zoo موفقیت بعدی را به ارمغان آورد. در استیم، این شبیه ساز یکی از بهترین نمایندگان مطلق سبک خود است و با 75 درصد تخفیف، بازی بر روی پلتفرم PC در حال حاضر تنها 11.24 یورو قیمت دارد.

Planet Zoo: Sim هم اکنون در Steam به فروش می رسد

در Steam اکنون می توانید یکی از محبوب ترین شبیه سازهای ساختمانی در سال های اخیر را ایمن کنید – و 75 درصد صرفه جویی کنید. با این حال، پیشنهاد برای باغ وحش سیاره مورد علاقه طرفداران فقط برای مدت کوتاهی در دسترس است.