بازگشت نقدی تمام پرداخت ها + پاداش 40 یورو

اگر به دنبال یکی هستید کارت اعتباری رایگان هستند، که با آنها به راحتی می توانید بدون تماس و از طریق اپل و گوگل پی پرداخت کنید و هر بار 0.5 درصد بازگشت نقدی و امتیاز بازپرداخت دریافت کنید، باید به پیشنهاد American Express نگاهی دقیق بیندازید. در حال حاضر وجود دارد کارت اعتباری بازپرداخت از جمله تعادل شروع از 4000 امتیاز بازپرداخت که معادل 40 یورو است (به پیشنهاد در امریکن اکسپرس مراجعه کنید). امتیازها تقریباً 4-6 هفته پس از صدور کارت به شما تعلق می گیرد. نقاط بازپرداخت را می توان به عنوان پول نقد در نظر گرفت، زیرا می توان آنها را به راحتی و به طور مستقیم به اعتبار خرید برای سوپرمارکت ها تبدیل کرد.

کارت اعتباری بازپرداخت: به پیشنهاد
آیا می‌خواهید در آینده با تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند خود در فروشگاه‌ها پرداخت‌های غیرلمسی انجام دهید و بخشی از مبلغ را به عنوان بازپرداخت پس بگیرید؟ سپس این کارت اعتباری رایگان از American Express برای شما مناسب است. فقط 40 یورو اعتبار اولیه وجود دارد. ما تمام جزئیات را برای شما داریم. ر.

کارت اعتباری بازپرداخت: 4000 امتیاز به ارزش 40 یورو به صورت رایگان

اگر به دنبال یک کارت VISA هستید که بتوانید از آن برای پرداخت و برداشت پول نقد در خارج از کشور به صورت رایگان استفاده کنید، کارت اعتباری Hanseatic بیشتر برای شما مناسب است.

اپل در مورد Apple Pay توضیح می دهد: نحوه اضافه کردن کارت به آیفون

آیا کارت اعتباری American Express Payback ارزش آن را دارد؟

کارت اعتباری مزایا و معایبی دارد. در زیر جزئیات کارت اعتباری رایگان را برای شما فهرست می کنیم.

مزایای معایب
  • بدون هزینه سالانه
  • بدون حساب جاری اضافی مورد نیاز است
  • 4000 امتیاز اعتبارات شروع، مانده اولیه
  • پرداخت رایگان در منطقه یورو
  • اپل و گوگل پی-قادر
  • برنامه مفید برای مدیریت روشن گنجانده شده است
  • 0.5 درصد بازگشت نقدی در تمام فروش ها به صورت امتیاز بازگشت
  • برداشت پول: خواهد شد 4 درصد از مقدار و حداقل 5 یورو ناشی از
  • هنگام برداشت پول نقد از ارز خارجی دوباره سقوط می کند کارمزد 2 درصد بر
  • پذیرش American Express تا حدودی محدود است
کارت اعتباری بازپرداخت: به پیشنهاد

کارت اعتباری برای همیشه رایگان است. علاوه بر این، نیازی به باز کردن یک حساب جاری اضافی ندارید: کافی است حساب کارت اعتباری را به حساب موجود خود متصل کنید. هزینه ها بدون بهره با مدت پرداخت حداکثر 30 روز است و کارت اعتباری با Apple و Google Pay سازگار است. با استفاده از اپلیکیشن (اندروید/iOS) می‌توانید تراکنش‌های خود را همیشه زیر نظر داشته باشید، می‌توانید در مواقع اضطراری بلافاصله کارت را مسدود و رفع انسداد کنید و همزمان چندین کارت را در آن وارد کنید.

Payback American Express: اینها مزایا و معایب کارت اعتباری رایگان است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر فقط به دنبال کارت اعتباری هستید که بتوانید برای پرداخت های بدون تماس در اتحادیه اروپا از آن استفاده کنید، ارزشش را دارد. بازپرداخت امریکن اکسپرس فقط به خاطر آن 40 یورو اعتبار اولیه. اما معامله واقعی این است بازگشت نقدی دائمی: 0.5 درصد در حال حاضر به طور منظم در طول زمان در حال چرخش هستند. علاوه بر این، نقاط عادی با شرکای Payback وجود دارد. من خودم حدود یک سال است که از کارت استفاده می کنم، اکنون برای پرداخت تقریباً همه چیز از آن استفاده می کنم و قبلاً بیش از 100 یورو امتیاز دریافت کرده ام. را پذیرش – پذیرفته شدن از American Express نیز مشهود است بهتر از آنچه در ابتدا تصور می شد. به سختی مغازه بزرگتری وجود دارد که کارت را قبول نکنند. استفاده از کارت مخصوصاً برای خریدهای بزرگتر مانند تعطیلات ارزشمند است: در اینجا می توانید از مدت پرداخت نیز بهره مند شوید و لازم نیست پول را در لحظه خرید آماده کنید.