ضربه بعدی بعد از SAO؟ انیمه هایپ بالاخره یک دوره اکران دارد

سطح بندی انفرادی 01

به هر حال، اگر به طور کلی به مدیوم انیمه علاقه دارید، پس نباید فیلم زیر را از دست بدهید. Suzume از ماه آوریل در سینماهای آلمان آغاز می شود. فیلم از همان کارگردان نام توست!

این انیمیشن توسط A-1 Pictures تولید شده است. این استودیوی ژاپنی بیشتر برای Sword Art Online شناخته شده است. این نمونه کارها همچنین شامل انیمه های محبوب دیگری مانند Kaguya-sama: Love is War، 86 یا Lycoris Recoil است. همه از طریق Crunchyroll در دسترس هستند!

بنابراین، به احتمال زیاد، طرفداران انیمه می توانند مشتاقانه منتظر باشند اجرای با کیفیت خوشحال باش!

خب چند ماه بعد یکی هم هست اولین تریلر شگفت زده شدن از:

هیاهویی که پیرامون سطح بندی انفرادی وبتون وجود دارد بسیار زیاد است! در طول دوره فعال خود (2018 تا 2021)، manhwa، همتای کره‌ای مانگای ژاپنی، بیشتر از Dragon Ball، Naruto یا One Piece در سایت‌های غیرقانونی قابل دسترسی بود. در این رابطه، گمانه زنی های اولیه در اینترنت در مورد اقتباس احتمالی انیمیشن وجود داشت.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/03/25 21:51

با این حال، هنوز زمان زیادی تا انتشار باقی است! اینگونه سطح بندی سولو می شود احتمالا در ژانویه 2024 در Crunchyroll شروع کنید.

تراز انفرادی بازی ویدیویی را دریافت می کند

اتفاقا به موازات انیمه نیز قرار گرفته است یک بازی ویدیویی در مورد سطح بندی انفرادی در فرایند توسعه. ما تمام اطلاعات مهم در مورد Solo Leveling: Arise را در این ویدیوی TikTok خلاصه کرده ایم:

انیمه بسیار محبوب Manhwa Solo Leveling در سال آینده یک انیمه دریافت می کند. اکنون اولین تریلر منتشر شده است که مدت زمان انتشار را نیز محدود می کند. آنچه را که باید در مورد انیمه جدید سازندگان Sword Art Online بدانید، به شما خواهیم گفت.

انیمه

اولین تریلر بازی Solo Leveling در اینجا منتشر شد

Manwha حتی برای مدتی در صدر جدول مانگا در آمازون قرار گرفت:

سطح بندی انفرادی 01

انیمه Solo Leveling سپس سال گذشته منتشر شد به طور رسمی توسط ناشر Crunchyroll اعلام شد!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع