آلمان مقابل پرو در پخش زنده و مسابقه بین المللی تلویزیون – DFB در ZDF

تیم ملی آلمان تاکنون دو بار به مصاف حریف امروزی پرو رفته است. در سال 2018 یکی در یک بازی دوستانه حضور داشت 2-1 برد، آلمان قهرمان مرحله گروهی جام جهانی 1970 شد با 3:1.

تیم ملی آلمان برای اولین بار پس از حذف سخت در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال 2022، امروز یک بازی دوستانه مقابل پرو برگزار می کند. بازی آلمان و پرو را می توانید از طریق پخش زنده و تلویزیون دنبال کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

برند لنو (فولهام)، امره جان (بوروسیا دورتموند)، فلوریان ویرتس (بایر لورکوزن) و تیمو ورنر (آر بی لایپزیگ) نیز بازگشته اند. چهار بازیکن سرشناس به تیم DFB بازگشتندکه در تیم جام جهانی حضور نداشتند. از سوی دیگر توماس مولر، لروی سانه، آنتونیو رودیگر، مارکو رویس و نیکلاس سوله غایب خواهند بود و جمال موسیالا نیز به دلیل مصدومیت دعوت نشد.

با برنامه‌های ZDF، می‌توانید پخش زنده فوتبال را در تلفن هوشمند یا تبلت اندروید، آیفون، آی‌پد و بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند و استیک‌های استریم مشاهده کنید. علاوه بر این، پخش زنده ZDF با کیفیت HD در گزینه های رایگان سرویس های پخش تلویزیون Zattoo و Waipu.TV گنجانده شده است.

بازی بین المللی DFB در روز شنبه: دیدار آلمان با پرو که از ZDF پخش می شود

  • پخش بازی بین المللی امروز شنبه 25 مارس 2023 ساعت 20:15 آغاز می شود.
  • شروع در است ساعت 8:45 بعد از ظهر.
  • ZDF در تلویزیون رایگان پخش می شود.
  • می‌توانید به‌صورت آنلاین به صورت رایگان در جریان مستقیم در Sportstudio.de تنظیم کنید.
  • یوخن بریر شب فوتبال را مدیریت می کند.
  • این بازی توسط الیور اشمیت تفسیر شده است.
  • این بازی امروز در ماینتس برگزار می شود.

فوتبال امروز: پخش زنده و تلویزیون آلمان مقابل پرو

تیم ملی سه شنبه هفته آینده بازی آزمایشی بعدی خود را برگزار خواهد کرد. سپس تیم منتظر می ماند از بلژیک به جاشوا کیمیچ و شرکت در حالی که مسابقه بین المللی آینده بپخش در ZDF خواهد شد، RTL پخش بازی مقابل بلژیک را نشان می دهد. تاریخ دیگری برای مسابقات بین المللی DFB برای سال 2023 وجود ندارد.

بازی بین المللی امروز از طریق تلویزیون رایگان در ZDF نمایش داده می شود. اگر تلویزیون یا اتصال ندارید، می توانید بازی آلمان و پرو را به صورت زنده تماشا کنید. پخش زنده ZDF از طریق کتابخانه رسانه در مرورگر به صورت رایگان در دسترس است.

آلمان قبلاً به عنوان میزبان یورو 2024 راه یافته است و بنابراین باید ماه های منتهی به این مسابقات را با بازی های دوستانه پر کند. بازی با پرو اولین آزمون استقامتی است که در راه جبران پس از پایان تلخ جام جهانی است. سرمربی تیم ملی از بازی با پرو برای آزمایش استفاده می کند و همین را می گوید 6 نفر اول در ترکیب تیم ملی: جاشوا واگنومن (VfB اشتوتگارت)، ماریوس ولف (بوروسیا دورتموند)، مالیک تیاو (FC شالکه 04)، فلیکس نمچا (VfL Wolfsburg)، کوین شاد (FC Brentfor) و Mergim Berisha (FC Augsburg).

هانسی فلیک این تیم را نامزد کرد:

  • دروازه بان: مارک آندره تراشتگن، کوین تراپ، برند لنو
  • دفاع: ماتیاس گینتر، دیوید راوم، نیکو شلاتربک، مالیک تیاو، جوشا واگنومن، کریستین گونتر، ماریوس ولف، تیلو کرر
  • خط میانی: جاشوا کیمیچ، لئون گورتزکا، امره جان، فلوریان ویرتس، فلیکس نمچا، ماریو گوتزه
  • حمله کنند: نیکلاس فولکروگ، سرژ گنابری، کای هاورتز، تیمو ورنر، کوین شاد، مرگیم بریشا