فیلم جدید دی سی شروعی کاذب عظیم دارد

ستارگان Shazam با مصاحبه را اینجا تماشا کنید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فیلم جدید ابرقهرمانی Shazam! Fury of the Gods باید یک شروع نادرست دردناک را ببلعد. فیلم اکشن برادران وارنر نتوانسته تحسین منتقدان را به خود جلب کند و از سوی تماشاگران سینما نیز مورد استقبال قرار نگرفت.

اگرچه این فیلم در حال حاضر 88 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده است، اما این ارزش به هیچ وجه به موفقیت آن در گیشه منتقل نمی شود. را اولین آخر هفته در آمریکای شمالی برای Shazam 2 یک تجربه هشیار کننده بود – این فیلم تا روز یکشنبه فقط 30.5 میلیون دلار فروخت. در مقایسه، فیلم قبلی با 53.5 میلیون دلار در آخر هفته اول 43 درصد بیشتر درآمد داشت. (منبع: ددلاین)

DCU: آیا برادران وارنر و جیمز گان جریان را تغییر خواهند داد؟

اکران تئاتر Shazam! Fury of the Gods آنطور که انتظار می رفت پیش نرفته است – منتقدان دنباله آن را به شدت مورد انتقاد قرار داده اند و باکس آفیس هم ماجراجویی‌های ابرقهرمانی نیز در شروع کار با شکست مواجه شدند. DCEU در خانه مستقیماً به خودش وفادار می‌ماند و بدتر از اینکه درست به سمت انتهای خودش حرکت می‌کند.

شازم! Fury of the Gods با منتقدان و تماشاگران روبرو می شود

شازم! در حالی که Fury of the Gods اولین فیلم DCEU نیست که منتقدان و تماشاگران را ناامید می کند، اما بیش از سایرین طنین انداز می شود. مثل فیلمی که کسی درخواستش نکرده. داستان تا حدودی جذاب در مورد پسر یتیم بیلی باتسون، که قدرت های Shazam را از یک شعبده باز مرموز دریافت می کند، توانست با طنز در مقایسه با دنیای ایمویی زک اسنایدر امتیاز کسب کند – اما ادامه آن مطلقاً ضروری نبود.

در Rotten Tomatoes، دنباله به Shazam می رسد! Fury of the Gods در حال حاضر امتیاز منتقد فقط 52 درصد است و از برچسب آرزوی Fresh تا حد زیادی دلتنگ می شود. این اکشن ماجراجویی را در رتبه دهم از 14 رتبه بندی DCEU قرار می دهد – فقط فیلم های فاجعه بار Justice League، Black Adam، Batman v Superman: Dawn of Justice و Suicide Squad حتی پایین تر از این رتبه بندی شدند. (منبع: RottenTomatoes)

فیلم های DCEU به ندرت شایسته اسکار بودند – اما حداقل آنها مسئول 9 رسوایی بزرگ نبودند:

با طراحی مجدد آینده در برادران وارنر توسط جیمز گان، که DCEU را به صورت DCU راه اندازی مجدد می کند، Shazam احتمالاً از بین خواهد رفت، همانطور که بلک آدام با توجه به اعداد ناامید کننده. اینکه آیا این واقعاً یک باخت است، می توان شک کرد – اما اینکه آیا گان واقعاً می تواند دنیای دی سی را پس از اجراهای زیرزمینی تا متوسط ​​سال های اخیر در مسیر جدیدی هدایت کند.