صرفه جویی در زیر درخت کریسمس: آمازون رونق دست دوم را نشان می دهد

کریسمس نزدیک است و برخی از شما ممکن است هنوز به دنبال هدایای عالی برای کریسمس برای عزیزان خود باشید. در واقع، می توانید به این فکر کنید که آیا چیز جدیدی را به عنوان هدیه می دهید یا بهتر است با آن هدیه دهید هدیه دست دوم غافلگیر شدن.

اما نه تنها ارتباط فزاینده مفهوم پایداری در هنگام خرید دست دوم در پیش‌زمینه است. به همین ترتیب، اقلام معمولاً بسیار ارزان تر هستند، که در حال حاضر در مورد آن صادق است افزایش هزینه های زندگی یک معیار مهم برای بسیاری است. به همین دلیل است که محصولات دست دوم نه تنها هدیه داده می شود، بلکه برای خود نیز خریداری می شود. بر اساس این نظرسنجی، بیش از 60 درصد از شرکت کنندگان قبلاً اقلام مستعمل را برای خود خریداری کرده اند. بیش از نیمی از آنها بر این باورند که این به دلیل خرید دست دوم است بیش از 100 یورو پس انداز کرد برای داشتن، برخی حتی بیش از 300 یورو فرض می کنند.

اما این تنها تمایل به خرید محصولات دست دوم نیست که در حال افزایش است: همانطور که نظرسنجی منتشر شده در سال جاری توسط VuMA (تحلیل مصرف و رسانه) نشان می دهد، همین امر صادق است. مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی شرکت ها برای مصرف کنندگان هنگام خرید جدید.

نمودار میله ای در مورد مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی شرکت ها نشان می دهد که این یک معیار خرید مهم است.
نظرسنجی VuMA نشان می‌دهد که تصویر شرکت‌ها نقش مهمی را برای خریداران بازی می‌کند (منبع تصویر: VuMA / Statista 2022)

برای بیش از 40 میلیون آلمانی این نکات یک معیار مهم تصمیم گیری هنگام خرید محصولات جدید هستند – یعنی تقریباً برای نیمی از جمعیت. نمودار بالا نشان می دهد که مصرف آگاهانه در گام های کوچک، اما به طور پیوسته در حال رشد است.

در انبار آمازون تعداد زیادی وجود دارد اقلام آمازون را برگردانده یا آسیب دیده است که پس از بررسی کیفیت برای فروش مجدد ارائه می شوند. Rocco Bräuniger، مدیر کشور در آمازون، بالا می برد جنبه پایداری تاکید کرد: هر خرید یک محصول استفاده شده یا از قبل باز شده کمکی به رفتار مصرف کننده پایدار است. به همین دلیل است که ما تیم هایی داریم که هر روز اقلام برگشتی را بررسی و پردازش می کنند تا بتوانند دوباره به فروش برسند.

صرفه جویی به عنوان دلیلی برای خرید دست دوم

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شما می توانید محصولات دست دوم متعددی را از طریق انبار آمازون خریداری کنید. اکنون یک نظرسنجی نشان داده است که سرویس استفاده شده بسیار محبوب است و اقلام دست دوم به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

انبار آمازون: برای کریسمس بهتر از جدید استفاده می شود

نگاهی به نحوه استفاده چک های Rebuy از گوشی های هوشمند انداختیم:

GIGA توصیه می کند

مقاله پایداری در GIGA

مثل یکی اخیر نظرسنجی آمازون توسط OnePoll نشان داده شده است، تقریبا 70 درصد از 2000 آلمانی مصاحبه شده درباره یک محصول دست دوم برای کریسمس. بیش از همه، پایداری در پیش‌زمینه است. 65 درصد از شرکت کنندگان در مطالعه حاضرند چیزی را که برای کریسمس استفاده شده است هدیه دهند. محبوب‌ترین هدایای کریسمس شامل تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها و همچنین کتاب، کتاب، آثار هنری و جواهرات است. خرید نه تنها به صورت آنلاین – مانند آمازون Warehouse، Rebuy و Co. – بلکه در فروشگاه دست دوم در گوشه و کنار انجام می شود.

آیا می خواهید در مورد پایداری بیشتر بخوانید؟ سپس ما در اینجا چند مقاله هیجان انگیز برای شما داریم: