پرده زبرا خرید و قیمت پرده زبرا با بهترین قیمت و کیفیت فروشگاه اینترنتی ویکی دکو

یکی از زیباترین مدل پرده ها که مورد استفاده در منازل است، پرده زبرا پلیسه می باشد. حفظ حریم خصوصی داخل منزل، در عین زیبایی و عبور و مرور نور از مزیت های این نوع پرده است. قیمت پرده زبرا به عواملی همچون جنس و کیفیت دوخت ، اندازه متراژ سفارش ، طرح کار شده بر روی پرده ، تولید داخل و یا خارج بودن و در نهایت کیفیت لوازم جانبی آن از قبیل گیربکس و اتصالات پرده بستگی دارد. پرده‌های ترک یکی از بهترین و بی نظیرترین پرده‌های موجود در بازار هستند که نه تنها کیفیت بالایی دارند، بلکه از جنس و زیبایی منحصر به فرد نیز برخوردار می باشند. بنابراین پرده‌های ترک یکی از پرده‌های باکیفیت جهت خرید به شمار می روند. با وجود کیفیت بالای پرده‌های ترک، امروزه برخی از فروشگاه‌های غیر معتبر و سودجو اقدام به تولید و فروش پرده‌های ترک تقلبی و بی‌کیفیت کرده‌اند.

پرده زبرا پلیسه کد 06-3978008

در سال های اخیر کمتر آشپزخانه‌ای وجود دارد که روی پنجره های آن از پرده های زبرا یا پرده شید استفاده نشده باشد. به ویژه پرده زبرا و شید توکار که برای باز کردن پنجره آشپزخانه هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند. طرح های بسیار زیبا و مناسبی از مدل پردهای زبرا آشپزخانه در بازار وجود دارد.

پرده زبرا تحت عنوان پرده راه راه نیز شناخته می‌شود که بعضی از پرده‌های زبرا تک رنگ و برخی دیگر دو رنگ هستند. البته مدل‌های جدید پرده زبرا تک رنگ است و مدل‌های چند رنگی کمتر در طراحی این پرده‌ها استفاده می‌شود. پرده زبرا به لحاظ شکل و ظاهر کاملاً شبیه به پرده کرکره‌ای است اما جنس و کیفیت آن‌ها کمی باهم متفاوت است. شکل و ظاهر پرده زبرا حالت رسمی دارد و بیشتر در محل کار از این نوع پرده استفاده می‌شود.

آخرین مقالات پرده و دکوراسیون

پرده را از شیار پشت در داخل پایه سقفی بگذارید و قسمت جلو را به سمت بالا بفشارید تا در داخل پایه محکم شود. برای اندازه گیری پنجره ها جهت سفارش دادن پـرده زبـرا می توانید از روش زیر استفاده کنید. از جمله طرح های پر‌ده زبر‌ا می توان مدل طرح دار را نام برد که به صورت طرح های آماده و حاضری و هم به صورت سفارشی موجود است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تقریبا دیگر… ممکن است در حین شست و شوی پرده اسفنج یا پارچه خیلی کثیف شود که در این صورت باید آن را تعویض نمود. اگر از قبل حساب کاربری دارید میتوانید وارد شوید درغیر اینصورت میتوانید از قسمت ثبت نام عضو شوید.

پرده زبرا کد ۷۵۰۲۶

نصب پرده زبرا به دو روش دیواری و سقفی صورت می‌گیرد؛ که به دلیل سهولت نصب می‌توانید به آسانی خودتان از عهده آن در منزل بر بیایید. اگر قصد دارید انتخابی میان پرده‌های پارچه‌ای با پرده زبرا داشته باشید؛ لازم به ذکر است که نصب پرده زبرا بسیار آسان‌تر از انواع پرده‌های پارچه‌ای می‌باشد. پرده زبرا مدل‌های گوناگونی دارد و بالطبع قیمت هرکدام از این پرده‌ها با یکدیگر یکسان نیست. صرف گران قیمت بودن پرده تأثیری در کیفیت و کارایی این محصولات ندارد و چه‌بسا بسیاری از پرده‌های زبرا قیمت بالایی دارند، اما از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

بر اساس موقعیتی که پرده نصب می شود طریقه نصب ممکن است کمی متفاوت https://vistapardeh.ir/ باشد. شستشو پرده‌های زبرا بسیار آسان است و برای شستشو این پرده کافی است آن‌ها را در ماشین لباسشویی بیندازید. در یک سطل آب ولرم مقداری مایع صابون یا مایع ظرف شویی بریزید و کاملا حل کنید به صورتی که شوینده کاملا در آب حل شود. توجه داشته باشید که نباید از مواد سفید کننده و پاک کننده شیمیایی استفاده نمایید، زیرا می تواند موجب آسیب رسیدن به رنگ پرده شود. پرده را کاملا باز کنید و در ارتفاع کمی قرار دهید تا تمیز کردن آن به راحتی امکان پذیر باشد. توجه داشته باشید که تنها تمیز کردن بخش کثیف پرده روش صحیحی نیست زیرا موجب می شود که پرده به مرور زمان تغییر رنگ دهد.

  • نام دیگر پرده دو مکانیزم پرده روز و شب است، چون می توان آن را مطابق با زمان و ساعت خاصی از شبانه روز تنظیم نمود تا به حالت های مورد نظر در آید.
  • این مدل پرده، مورد استفاده در پذیرایی و نشیمن و همینطور هتل ها است.
  • اگر می خواهید با پرده زبرا و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی آشنا شوید و همه چیز را درباره آن بدانید، همراه پویانو باشید.
  • بعد ارتفاع پنجره را اندازه گیری کنید و به این عدد هم ۱۵ سانتی متر اضافه کنید.
بعد از اینکه پرده زبرا رو به خوبی با استفاده از ابر و کف شستشو دادین باید با استفاده از آب ولرم یا سرد اون رو به طور کامل آب کشی کنین. سعی کنید با استفاده از فشار آب تمام کف موجود روی سطح پرده رو پاک کنید به طوری که کاملا پرده زبرا شما شسته و عاری از کف بشه. موقع آب کشی تما متعلقات پرده رو هم میتونین با آب شستشو بدین چون بطور معمول پروفیلها آلومنیوم هست و نگرانی از بابت زنگ زدگی وجود نداره. در صورت تراز نبودن پایه‌ها در سقف، ممکن است هنگام جمع کردن پرده‌ها به سمت بالا کج شدن و نامرتب جمع شدن آن‌ها را مشاهده کنید. برای شستشوی این پرده‌ها ابتدا آن‌ها را به آرامی از بست خارج کنید و تنها از آب و صابون برای شستشوی آن‌ها استفاده کنید.

پرده زبرا خرید و قیمت پرده زبرا با بهترین قیمت و کیفیت فروشگاه اینترنتی ویکی دکو