رنگ جدید برای بوم های قدیمی

استودیوی Nightdive گیم پلی، طراحی سطح و خیلی چیزهای دیگر را به همان شکلی که هست رها کرده است. مانند همه چیز، این نیز مزایا و معایب خود را دارد. بزرگترین مزیت: بازی جوهره خود را حفظ می کند و همان تجربه ای را که در سال 1994 ارائه می کرد ارائه می دهد – فقط زیباتر. با این حال، چه کسی تنظیمات کیفیت زندگی امید است ناامید شود با این حال، این چیزی است که آن را بسیار جذاب می کند.

System Shock Remake: 100% old school

چگونه یک توسعه دهنده یک نسخه بازسازی شده از یک بازی منتشر شده در سال 1994 را ایجاد می کند که جذابیت آن در این واقعیت است که بازیکنان باید همه چیز را در بازی به دست آورند؟ سوال بزرگ این بود: اراده توسعه دهنده Nightdive Studios بازسازی را در برخی جاها برای هزاره جدید تطبیق دهید یا خیر؟ این سوال به سرعت پاسخ داده می شود: خیر.

سال 2023 است. شرکت ها و سیاستمداران در مورد خطر نابودی بشر توسط هوش مصنوعی هشدار می دهند (منبع: Zeit Online). وقت آن است که سیستم شوک بازی کنید، درست است؟ بیا بریم!

شما به عنوان یک هکر بی نام در ایستگاه فضایی سیتادل از خواب بیدار می شوید. چیزی که شما را به آنجا رساند یک معامله ذاتاً ساده بود: در ازای حذف محدودیت‌های روحی هوش مصنوعی ایستگاه، یک ایمپلنت سایبری نظامی دریافت می‌کنید. مشتری یک شرکت نه چندان تمیز از رده بالای گروه TriOptimum Corp. است.

این ایده قدیمی در خود گرافیک نیز منعکس شده است. اگرچه نورپردازی و وضوح تصویر مدرن و واضح هستند، توسعه دهنده بافت های پیکسلی را انتخاب کرده است. این به بازی یک استعداد نوستالژیک می دهد که به خوبی با مکانیک بازی همراه است و بر مکانیزم بازی تاکید می کند.

System Shock Remake: بازی برای چه کسی است؟

System Shock – Launch Trailer – Blessings of AI

System Shock Remake: Quality of Life دیروز بود

7.5/10

استودیو Nightdive جوهر سیستم شوک 1994 را به خوبی به تصویر می کشد و بازسازی ارزشمندی را ارائه می دهد.



منبع مانند یک رمان علمی-تخیلی که کلمات جدیدی را برای چیزهای آینده ابداع می کند، مدتی طول می کشد تا درگیر شوید تا دنیای جدید و رنگارنگ در مقابل شما باز شود و به شما برای اوقات فراغتتان پاداش دهد. اگر دوست دارید، در ایستگاه فضایی سیتادل احساس راحتی می‌کنید و تجربه‌ای از بازی خواهید داشت که برای دوران مدرن کمیاب شده است.

پس از یک چرت بهبودی شش ماهه در ایستگاه فضایی، هکر از خواب بیدار می شود و با عواقب مستقیم معامله کثیف روبرو می شود: KI SHODAN ایده کمی متفاوت از مفید بودن افراد و بهترین استفاده از آنها دارد. خدمه جهش یافته و تهاجمی هستند و ایستگاه به سمت زمین می رود. وظیفه روشن است: به نوعی باید KI SHODAN را متوقف کنید.

اساساً بازی‌های Souls مسیر مشابهی را دنبال می‌کنند: بازیکن بدون اینکه مستقیماً ارتباطات درونی را تشخیص دهد و بدون اینکه بداند: “در واقع کجا باید بروم، بعد چه باید بکنم” به جهان پرتاب می‌شود؟

با امتناع خود از انطباق سیستم شوک برای سال 2023، توسعه دهنده Nightdive این کار را انجام داده است اصل بازی دوباره دستگیر شد، اما مطمئناً می تواند بازیکنانی را که برای اولین بار حضور دارند ناامید کند. بنابراین باید بدانید که چه نوع بازی را از اینجا خریداری می کنید.

ابتدا باید آن را کسب کنید. ایستگاه فضایی بررسی می شود، دشمنان کشته می شوند، باس ها شکست می خورند و قدم به قدم در بازی پیشرفت می کنید، اطلاعات جدیدی به شما ارائه می شود. برای شما آسان نمی شود. راه های پیشرفت در بازی در ابتدا باطنی هستند، اما با هر مانعی که از بین می برید قابل قبول تر می شوند. آیا شما هم مشکلات اولیه دارید؟ برای شروع خوب در بازی، فقط به نکات مبتدی ما نگاه کنید.