Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
نتفلیکس بعد از 5 سال دنباله ای بر فیلم ترسناک نفس گیر می دهد - مجله تکنولوژی فودزیلا

نتفلیکس بعد از 5 سال دنباله ای بر فیلم ترسناک نفس گیر می دهد

“ارزو داشتم، فیلم های بیشتر به جای دنباله های بد، گلچین می سازند. من این ایده را دوست دارم.” – YouTube / kuda

زیر ویدیوی یوتیوب نظرات مثبت طرفداران در حال جمع شدن است. بیشتر آنها خوشحال هستند که مسئولین تصمیم گرفته اند به جای دنبال کردن یک دنباله واقعی، یک اسپین آف بسازند:

در واقع چه چیزی برای پول خود از ارائه دهندگان پخش جریانی دریافت می کنید؟ همکاران kino.de از نزدیک به این پیشنهاد نگاه کردند:

Bird Box Barcelona درباره چیست؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

درست قبل از کریسمس 2018، نتفلیکس فیلم ترسناک جدید خود را منتشر کرد جعبه پرنده – چشمان خود را ببندید در سراسر جهان از طریق سرویس پخش داخلی. در این فیلم، گروهی از بازماندگان پس از اینکه یک نیروی مرموز اکثر مردم را به سمت خودکشی سوق داده است، در خانه ای سوراخ می شوند. چون این شیاطین ظاهرا قربانیان خود را از طریق تماس چشمی ساده در اختیار بگیرند و آنها را دیوانه می کند، بازماندگان هر زمان که با دنیای بیرون تماس می گیرند، چشمان خود را می بندند تا از مرگ نابهنگام محافظت کنند.

“به جای ساختن یک دنباله مستقیم، ساختن یک فیلم بعدی که در همان جهان اتفاق می افتد، اما بخش دیگری از جهان را پوشش می دهدمن آن را خیلی دوست دارم.» – یوتیوب / اریک سوارز

با تریلر ترسناک Bird Box، نتفلیکس در سال 2018 یک موفقیت شگفت‌انگیز واقعی به دست آورد. تقریباً 5 سال بعد، Bird Box Barcelona یک فیلم اسپین آف است که قرار است تا چند هفته دیگر اکران شود. می‌توانید اولین تریلر واقعی را در بالای مقاله تماشا کنید.

نتفلیکس

Bird Box Barcelona: Netflix همچنان به موفقیت های ترسناک خود ادامه می دهد

به نظر می‌رسد تولیدکنندگان Bird Box بارسلونا می‌خواهند از موفقیت نسخه قبلی خود استفاده کنند. چون اسپین آف بازی می کند تقریباً همزمان با نسخه اصلی و یک بار دیگر داستان گروهی از بازماندگان را روایت می کند که سعی می کنند با ترک شهر از نیروی مرموز فرار کنند.

Bird Box موفقیت فوق العاده ای بود و در بیش از 89 میلیون خانواده در شش ماه اول پخش شد (منبع: Blickpunkt:Film). از آن زمان، طرفداران منتظر یک دنباله هستند – و این آرزو به زودی محقق خواهد شد. به عنوان بخشی از انتشار یک تیزر تریلر جدید، نتفلیکس بار دیگر اعلام کرد که با Bird Box Barcelona در 14 جولای 2023 ساعت 9:00 صبح یک فیلم اسپین آف به اشتراک ختم می شود. تریلر مربوطه را می توانید در بالای مقاله بیابید.

اگر می‌خواهید نسخه OV Bird Box Barcelona را تماشا کنید، باید زبان اسپانیایی خود را مطالعه کنید یا از زیرنویس استفاده کنید. در این مقاله، همکار ما گرگور توضیح می دهد که چرا همیشه ارزش دیدن فیلم هایی با موسیقی متن اصلی را دارد: