این لوازم جانبی برای کاربران اپل مناسب است

کاربران اپل به قیمت های بالا عادت کرده اند. این نه تنها در مورد خود سازنده، بلکه در مورد لوازم جانبی نیز صدق می کند. زمانی که یک لوازم جانبی کاربردی با قیمت مقرون به صرفه ارائه می شود، خوشحال کننده تر می شود. این دقیقاً در مورد اکشن در حال حاضر صدق می کند.

Action شارژر 3 در 1 آیفون، ایرپاد و اپل واچ را به قیمت 9.95 یورو به فروش می رساند.

شارژر 3 در 1 برای آیفون، ایرپاد و اپل واچ. (منبع تصویر: بارگذاری مجدد/عمل)

همه آیفون‌ها و ایرپادهای اخیر از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. به هر حال اپل واچ از طریق محفظه شارژ.

برای 9.95 یورو تخفیف ارائه می دهد شارژر 3 در 1 به آیفون، AirPods و ساعت اپل اتهامات (به عمل مراجعه کنید). به ویژه کاربردی: ایستگاه شارژ را می توان تا کرد و آن را به همراهی ایده آل در هنگام سفر تبدیل می کند. با 15 وات توان خروجی مناسب است، اما باید هنگام شارژ همزمان به هر سه دستگاه توزیع شود. شامل یک است کابل USB-C با طول 1.2 متر حاوی. با این حال، هیچ دوشاخه برق وجود ندارد.

کاربران آیفون باید از خود محافظت کنند:

لوازم جانبی بیشتر برای کاربران اپل

علاوه بر شارژر 3 در 1 برای آیفون، ایرپاد و اپل واچ، اکشن لوازم جانبی دیگری را نیز برای کاربران اپل ارائه می دهد. اینها شامل دستبندهای اپل واچ با قیمت 2.59 یورو (به Action مراجعه کنید)، یک قاب آیفون با جای کارت به قیمت 1.99 یورو (به Action مراجعه کنید) یا یک پایه برای Apple Watch با قیمت 2.99 یورو (ساعت Action) را شامل می شود.

با قیمت حدود 10 یورو، خریداران مطمئناً نمی توانند انتظار بالاترین کیفیت را داشته باشند. با این حال، هنگام سفر یا به عنوان یک نسخه پشتیبان، شارژر 3 در 1 واقعا می تواند مفید باشد. قابل توجه: Re-Load سازنده سه سال ضمانت می دهد.

از آنجایی که اکشن فروشگاه آنلاین ارائه نمی دهد، علاقه مندان باید به شعبه در محل مراجعه کنند. طبق اظهارات خود، این تخفیفان حدود 300 شعبه در آلمان دارد.



منبع چیزی فراتر از یک آیفون: عاشقان سرسخت اپل به تلفن همراه فرقه کوپرتینویی بسنده نمی کنند. تجهیزات اصلی نیز شامل AirPods و Apple Watch هستند. این امر پیدا کردن یک ایستگاه شارژ مناسب برای هر 3 دستگاه را خسته کننده – و گران می کند. Discounter Action اکنون در حال تغییر آن است.