دوره درآمدزایی از طراحی سایت پلاس استاد دیجیتال | آموزشگاه کاسپین تبریز

در این دوره آموزشی، در مورد ساخت طرح کسب و کار و ساخت بوم مدل کسب و کار صحبت می‌کنیم. در دوره آموزشی افزایش امنیت وردپرس، به‌طور کامل یاد می‌گیرید که چطور امنیت وب‌سایت وردپرسی‌تان را افزایش دهید و از هک‌شدن وب‌سایت‌تان جلوگیری کنید. یعنی اگر از طراحی و کدنویسی هیچ چیز نمی‌دونید، خیلی راحت وب‌سایتی مطابق میل خود طراحی کنید و فروشگاه‌تون رو، به بهترین شکل ممکن بسازید. شاید سؤالی براتون پیش بیاید و از خودتون بپرسید که چرا خود ما فروشگاه اینترنتی‌مون رو راه‌اندازی کنیم؟ ما که تخصص اینکار رو نداریم! مثلاً چرا پول ندیم تا افراد یا شرکت‌های طراح وب‌سایت این کار رو برامون انجام بدهند؟ خب برای این سؤال‌تون دو تا جواب داریم، یعنی دو تا دلیل برای اینکه خودتون باید یادگیری رو شروع کنید.

  • هر یک از این پروژه ها توسط مدرس دوره بررسی و رفع اشکال می گردد.
  • شما پس از عبور از مراحل html , Css و در نهایت بوت استرپ ، به مرحله ای خواهید رسید که عملا خودتان احساس می کنید که یک چیز هایی داخل قالب کم هست و شما خودتان باید المان هایی را به نحوی تنظیم کنید تا طبق درخواست شما واکنش نشان دهند و این کارها با کمک جی کوئری ممکن خواهد شد .
  • اما در حال حاضر می توان وب سایت های چند زبانه را خیلی راحت و با تعداد زبان های دلخواه پیاده نمود .
  • این دوره هیچ پیشنیازی ندارد و تعداد قسمت های آن نیز کم می باشد و شما تنها در عرض چند روز از این دوره آموزشی عبور خواهید کرد .
  • در این دوره آموزش طراحی سایت ، به شکل پروژه محور ، ابتدا قالب وب سایت را مطابق با سلیقه خودمان و متناسب با طرحی که در ذهن داریم پیاده خواهیم کرد و بدین ترتیب با قالب ها و طرح های آماده خداحافظی خواهیم کرد .
  • سلام، بله میتونید با گذراندن آموزش های لازم در این زمینه خودتان مدیریت وب سایت را بر عهده بگیرید.
دوره درآمدزایی از طراحی سایت پلاس استاد دیجیتال | آموزشگاه کاسپین تبریز اما از نسخه های جدید تر ما این امکان را بدست آوردیم که خودمان هم پست تایپ و تکسونومی دلخواه در قالب خودمان اضافه کنیم . همین موضوع باعث شد تا بتوان پلاگین هایی قدرتمند مثل ووکامرس ( فروشگاه ساز ) و… را بر پایه مبحث پست تایپ و همچنین تکسونومی ایجاد کرد . در حال حاضر شما اگر قصد داشته باشید تا در بخش برنامه نویسی قالب و حتی برنامه نویسی پلاگین کار کنید لازم است تا پست تایپ و تکسونومی را حتما پست سر گذاشته باشید . قبل از هر چیزی بگذارید درباره روش های طراحی وبسایت صحبتی داشته باشیم. احتمالا با عبارت طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی زیاد برخورد داشته اید و اگر با حوزه طراحی وب آشنایی ندارید ممکن است فکر کنید که این تنها روش برای طراحی سایت است؛ اما خوشبختانه باید بگویم که اینطور نیست.

پروژه های مرتبط با آموزش css

توی این دوره قراره شما با مقدمات برنامه نویسی و طراحی سایت آشنا بشین و توی کوتاه ترین زمان خیلی چیز ها رو یاد بگیرین. استاد عزیز لطفا یه ویدئو آموزشی رایگان در مورد نحوه ساخت سایت فروشگاهی بر روی لوکال هاست و انتقال آن بر روی هاست اصلی دایرکت ادمین را تهیه کنید. اما برای اینکه وبسایتی داشته باشیم که بتواند ما را در این مسیر به موفقیت برساند باید نسبت به اصول صحیح طراحی وبسایت آشنایی داشته باشیم. البته بخاطر داشته باشید، چه بدنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود باشیم و چه بخواهیم سایتی را بصورت پروژه ای طراحی کنیم، باید نسبت به این مبانی آگاهی کامل داشته باشیم. میتوان برنامه نویسی را به برنامه نویسی تحت ویندوز و برنامه نویسی تحت وب تقسیم کرد و هر کدام از آن دو کاربرد خاص خودش را دارد . ولی این را بدانید که طبق آمار بازار کار در ایران و خارج از ایران درخواست‌های که برای طراحی سایت وجود دارد بالاست و به نسبت به برنامه نویسی ویندوز راحت‌تر میشود کار پیدا کرد .

در داخل مسیر آموزش طراحی سایت ، و بخش فرانت اند ، شما به دوره ای میرسید که یکی از مهرهای اتمام تخصص شماست اما هنوز یک گام دیگر مانده ! فریم ورک بوت استرپ یک فریم ورک طراحی برای Css است که شما بعد از Css و برای اینکه حرفه ای تر و امروزی تر باشید و همچنین بتوانید متناسب با نیاز بازار کار فعالیت کنید باید آن را یاد بگیرید . در مجموعه سئو 90 زمانی که تصمیم گرفتیم تا بوت استرپ را برای شما دانشجویان عزیز تدریس کنیم ، سرفصل های زیادی پیش روی ما قرار گرقته بود .

چگونه طراح وب سایت شویم؟

به این ترتیب میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با مدرک فنی حرفه ای و نمونه کار قوی به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. در این قالب نیز آموزش طراحی قالب سایت با html و css به شما اموزش داده میشود تا قالب وردپرسی حرفه ای طراحی کنید. CMB2 یکی از فریمورک هایی است که برای تنظیم کردن امکانات قالب به آن نیاز خواهید داشت . اگر در دوره وردپرسی شو همراه ما بوده باشید و یا حداقل سرفصل های این دوره را مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که ما برای برنامه نویسی برخی تنظیمات کوچک ، از بخش سفارشی سازی استفاده کردیم .

بهترین نرم افزارها برای تبدیل شدن به یک طراح وب یا توسعه دهنده وب