“دروغ نگو” – MontanaBlack به اتهامات جدی واکنش نشان می دهد

زبان ها:انگلیسی آلمانی

به عنوان بخشی از یک پخش زنده، او یک نبرد زنده کوتاه با یکی از همکارانش انجام داد و در مدت زمان بسیار کوتاهی مقدار زیادی پول به دست آورد. نکته عجیب در مورد آن: ظاهراً خود مونته در حین انتقال این اتفاق را داشت من نمی دانم او در حال حاضر چقدر پول دارد – یا حداقل به نظر می رسید.

اخیراً، پخش‌کننده Twitch MontanaBlack از یک پخش کوتاه در TikTok درآمد زیادی به دست آورد، علی‌رغم اینکه حتی نمی‌دانست دقیقاً چه اتفاقی دارد می‌افتد – یا حداقل اینطور به نظر می‌رسید. اکنون یک اینفلوئنسر با مونت تسویه حساب می کند و او را به دروغگویی به بینندگانش متهم می کند. MontanaBlack کلمات روشنی در مورد اتهامات پیدا می کند.

KsFreak از MontanaBlack عصبانی است: “دیگه، دروغ نگو، مرد”

اما به نظر می رسد این چیزی است که مرا آزار می دهد KsFreak، یک خواننده رپ اتریشی با بیش از دو میلیون مشترک در یوتیوب. در یک ویدیوی TikTok با لئون مارکر، او به صراحت نام MontanaBlack را ذکر نمی کند، اما بینندگان توجه باید بدانند که انتقاد KsFreak متوجه چه کسی است:

MontanaBlack ادامه می دهد که به پولی که در جریان استریم های کوتاه TikTok خود به دست آورده اهمیتی نمی دهد. او همچنین بار دیگر تاکید کرد که از هیچ یک از بینندگانش درخواست کمک مالی به او نکرده است. به نظر او، KsFreak از حسادت صحبت می کند.

«سپس برخی… برخی استریمرهای توییچ روی TikTok، diggah می آیند. مردم هزاران دلار را به آنجا می ریزند، هزاران دلار را وارد این می کنند و آن مرد حتی کاری انجام نمی دهد. می فهمی؟ این من را آزار می دهد. او آنجا می نشیند: «هه، اینجا چه خبر است؟ چرا اینجا یک نهنگ وجود دارد؟ دیگه دروغ نگو مرد!

اینگونه است که MontanaBlack به این اتهام واکنش نشان می دهد