آلمانی ها ترجیح می دهند از این برنامه دوستیابی استفاده کنند

بازار دوستیابی آنلاین پر است از سایت دوستیابی: Tinder، Bumble، ElitePartner، Parship و بسیاری دیگر. بسیاری از آنها برای چند سال، اگر نگوییم دهه ها، وجود داشته اند – Bumble از سال 2014 و Tinder از سال 2012، Elitepartner در سال 2004 و Parship حتی در اوایل سال 2001 تاسیس شد. این واقعیت که سکوها تا به امروز باقی مانده اند، گویای آنهاست. اما کدام سایت دوستیابی در آلمان بیشترین استفاده را دارد؟

روز ولنتاین نزدیک است و زمان دوستیابی هم همینطور است. اما کدام سایت دوستیابی برای این کار ارزشمندتر است؟ یک نظرسنجی نشان می دهد Tinder خیلی جلوتر است، اما یک برنامه دوستیابی دیگر برنده است.

Tinder، Parship و Co.: رتبه بندی محبوب ترین برنامه دوستیابی را نشان می دهد

هدف این است که کاربران بتوانند از این موارد راحت تر خارج شوند کمک های غیر قابل قبول بازپرداخت می شود برای بدست آوردن اگر از پورتال های دوستیابی استفاده می کنید، باید مراقب باشید که در دام هیچ هزینه ای نیفتید. زیرا برخی از آنها به خوبی پنهان شده اند.

به یافتن عشق آنلاین فکر می کنید؟ سپس ما چند نکته برای شما داریم:

در ویدیوی ما شما را با برنامه های دوستیابی مختلف با مزایا و معایب آنها آشنا می کنیم:

شکایت علیه پارشیپ نشان می دهد: مراقب هزینه ها باشید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

موسسه تحقیقات بازار و افکار Statista در پایان سال 2022 اعلام کرد نظرسنجی از محبوب ترین سایت های دوستیابی در آلمان منتشر شده با اضافه شدن اینکه پاسخ دهندگان باید در پلت فرم مربوطه پول خرج کرده باشند (منبع: Statista). همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، Tinder بسیار جلوتر است – 36 درصد از افراد مورد بررسی در سنین 18 تا 64 سال از برنامه دوستیابی استفاده می کنند و آن را در رتبه دوم آمار قرار می دهد. در مقابل، Lovoo با 37 درصد در رتبه اول قرار دارد. این برنامه یک سال قبل از Tinder – 2011 – راه اندازی شد و دارای یک ویژگی رادار است که به شما امکان می دهد تک آهنگ های نزدیک را ببینید.

نظرسنجی Statista محبوب ترین برنامه دوستیابی در آلمان را نشان می دهد.  Lovoo و Tinder جلوتر هستند.
وقتی در مورد محبوب ترین برنامه دوستیابی پرسیده شد، Tinder به تازگی توسط Lovoo پیشی گرفته است – هر دو پورتال با بیش از 30 درصد جلوتر هستند. (منبع تصویر: Statista 2022)
استفاده از برنامه های دوستیابی مانند Bumble، Tinder و Lovoo رایگان است. برخی از ویژگی‌هایی که توجه سایر کاربران را به خود جلب می‌کنند یا اشتراک‌های پریمیوم با مزایای ویژه مشمول هزینه هستند. در Parship و Elite Partners از سوی دیگر، شما به یکی نیاز دارید اشتراک پولیتا بتوانید اصلاً با افراد دیگر در تماس باشید. انجمن فدرال مصرف کنندگان Parship را متهم کرده است که کاربران را در قراردادهای گران قیمت برای مدت طولانی نگه می دارد.

علاوه بر Lovoo و Tinder، Badoo با 30 درصد به سکو راه پیدا کرد. پس از آن سایت های دوستیابی مبتنی بر هزینه Parship و Elitepartner به ترتیب با 23 و 22 درصد قرار دارند. اپلیکیشن دوستیابی Bumble که مشخصه آن زنانی است که اولین حرکت را انجام می دهند، با 16 درصد در رتبه ششم قرار دارد. آخرین مکان توسط برنامه Happn گرفته شده است که به دلیل عملکرد ردیابی خود متمایز است: “هر بار که با یکی دیگر از اعضای hapn در زندگی واقعی ملاقات می کنید، نمایه آنها در جدول زمانی ظاهر می شود. این برنامه به شما امکان می دهد افرادی را که ملاقات کرده اید، خواه آنها را دیده باشید یا نه، در شعاع چند کیلومتری پیدا کنید.” (منبع: Happn)