خودروساز شماره 1 آلمان بین یک رئیس جدید و برندهای قوی

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

خودروها گران‌تر می‌شوند و مزیت قیمت خودروهای الکتریکی نیز در حال کاهش است:

بلوم درست در ابتدای کارش در راس گروه فولکس واگن به صراحت گفت: مسیر الکتریکی حفظ خواهد شد. در صورت امکان، رئیس جدید این را می خواهد تمرکز بر روی خودروهای الکتریکی به جای تیز و سریع تر در اجرا با این حال، او اظهارات مثبتی در مورد سوخت های الکترونیکی که بلوم اندکی قبل از تغییر در صدر فولکس واگن انجام داده بود، پس نمی گیرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

Ströer Media Brands GmbH

اما اعلام واقعی با شانس تبدیل شدن به یک چهره برای این گروه این است: اکتاویا، محبوب ترین مدل اشکودا، الکتریکی خواهد بود و عرضه به بازار برای نیمه دوم سال 2026 برنامه ریزی شده است. با برقی شدن شماره 1 خودتان اشکودا مسیر امیدوار کننده ای را طی می کند. پورشه همچنین در جاده ها است: E-Macan همچنین در نظر گرفته شده است تا فروشنده برتر موتورهای احتراقی را به بخش الکتریکی منتقل کند و الهام بخش تعداد مناسبی از مشتریان باشد. ما هیجان زده هستیم که ببینیم آیا برنامه ها به نتیجه می رسند یا خیر.



منبع

در آینده، “برندهای قوی” فولکس واگن حتی بیشتر در کانون توجه قرار خواهند گرفت. او هنوز فاش نکرده است که منظور کدام گل است. اما علاوه بر برند اصلی VW، پورشه نیز باید اهمیت بیشتری پیدا کند. به موازات تغییر قدرت با این حال، در هفته گذشته، به ویژه اشکودا نامی برای خود دست و پا کرده است.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

به سرعت آشکار می شود که اوضاع با الیور بلوم در فولکس واگن متفاوت خواهد بود: مدیر ارشد علاوه بر تثبیت جدول زمانی برق در همان روز اول رتبه های همکاران خود را در هیئت اجرایی کاهش داد. او بلافاصله دو بخش از بخش های معرفی شده توسط سلف خود هربرت دیس را در ابتدای سال لغو کرد. بنابراین تعداد اعضای هیئت مدیره از 12 به 10 کاهش می یابد. بلوم می خواهد حداقل یک موقعیت دیگر را در مدیریت حفظ کند.

در فولکس واگن، یک تازه وارد پشت فرمان است – حداقل تا حدی در اول سپتامبر، اولیور بلوم، مدیر عامل پورشه، به عنوان مدیرعامل بزرگترین خودروساز آلمان، که در حال حاضر شماره 2 در جهان پس از تویوتا است، انتخاب شد. در عین حال، بلوم موقعیت قدیمی خود را حفظ خواهد کرد و مسئولیت مسیری که پورشه در آن در حال توسعه است را بر عهده خواهد داشت.

رئیس جدید فولکس‌واگن: بلوم آب خودروهای الکتریکی را خاموش نمی‌کند

به نظر می رسد بلوم طرفدار هیچ کدام/یا نیست: خودروهای برقی با باتری، خودروهای کلاسیک BEV، هنوز راهی برای اکثر فولکس‌واگن هستند. در عین حال، او زمینه های احتمالی کاربرد سوخت های خنثی از نظر آب و هوا، به ویژه در پورشه را می بیند.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

همه نشانه‌ها به برق اشاره می‌کنند: اشکودا در حال شکوفا شدن به یک نماد فولکس‌واگن است

Stroer Media Brands GmbH

هفته خودرو همه چیز درباره فولکس واگن است. خودروساز آلمانی رهبر جدیدی دارد. به محض اینکه الیور بلوم رئیس جدید فولکس‌واگن است، به نظر می‌رسد حداقل هوای تازه به گوش می‌رسد – و این یا آن برند گروه نیز نامی برای خود دست و پا می‌کنند.

چک ها می خواهند برند خود را تقویت کنند کلاوس زلمر نیز چند ماه است که یک مرد جدید در صدر بوده است – و تقریباً بلافاصله. اشکودا رگولاتور را برای خودروهای الکترونیکی افزایش می دهد. سه مدل جدید تا سال 2026 ظاهر می شوند که تقریباً کل محدوده را پوشش می دهند: یک خودروی کوچک کاملاً الکتریکی وارث سیتیگو خواهد بود، یک SUV جمع و جور می تواند به مدل حجمی جدید تبدیل شود – و با Vision 7S، اشکودا در حال ارائه نوک نیزه الکتریکی جدید در از نظر اندازه و تکنولوژی .

تحرک – چیزی در حال وقوع است: ماشین‌های الکترونیکی، دوچرخه‌های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط 9 یورویی اتوبوس و قطار – همه این‌ها ما را از دو جهت حرکت می‌دهند. و از نظر تحرک چه اتفاقی افتاده است؟