حتی کمتر دفاتر پست: انجمن نسبت به طرح های اصلاحی هشدار می دهد

انجمن اجتماعی هشدار می دهد که اصلاح قانون پست خواهد شد نازک شدن شبکه شعب موجود می تواند دست به دست هم دهد به گفته سخنگوی انجمن، در صورت استفاده بیشتر از ایستگاه های پستی، استفاده کنندگان از ویلچر، افراد کم بینا و افراد کوتاه قد از استفاده از آنها محروم می شوند (منبع: heise online).

اصلاحات برنامه ریزی شده در قانون پست انتقاداتی را به دنبال دارد. مهمتر از همه، طرح اجازه دادن به ماشین های فروش بیشتر و کمتر دفاتر پست واقعی توسط انجمن اجتماعی VdK رد شد. در عوض، عرضه نزدیک به خانه باید تضمین شود.

پست آلمان AG

اصلاحات پستی: انجمن اجتماعی نسبت به ایستگاه های پستی هشدار می دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در ویدیو: کدام سرویس بسته برنده مقایسه است؟

قانون جدید پستی: نامه‌ها می‌توانند دیرتر برسند

در مجموع اداره پست در آلمان دارد حدود 13000 شعبه، به موجب آن فروشگاه های بسته بندی خالص و ایستگاه های بسته بندی به حساب نمی آیند. طبق شرایط قانونی فعلی، پست سوئیس باید در هر جامعه ای با بیش از 2000 نفر یک شعبه داشته باشد. با این حال، در حال حاضر حدود 140 مکان گم شده است. به گفته سخنگوی پست، این به این دلیل است که این مکان‌ها دیگر فروشگاه‌های خرده‌فروشی ندارند. با این حال، پست سوئیس به شرکای محلی وابسته است.

از نظر شمول مهم است که همه می توانند تجارت پستی خود را به طور مستقل انجام دهند. سخنگو در خصوص مشتریان قدیمی پست اشاره می کند که استفاده از دستگاه ها گاهی برای آنها غیر منطقی است. عرضه محلی خدمات پستی در شعبه به بهترین وجه امکان پذیر است.

مسائل کلیدی مقاله در مورد اصلاحات پستی نیز می بیند تغییرات در ارسال نامه قبل از. بنابراین نامه ها می توانند کمی دیرتر به دست گیرنده برسند. با این حال، تحویل شنبه نباید تکان بخورد. ارسال سریع می تواند با هزینه پست بالاتر امکان پذیر شود.

تقریباً 25 سال پس از آخرین اصلاحات، قانون پست آلمان قرار است مدرن شود. تاکنون، یک مقاله کلیدی توسط وزارت اقتصاد فدرال منتشر شده است. از جمله بیان می کند که قطعی است در آینده، دستگاه های فروش خودکار در مقابل تعهدات اداره پست جبران خواهند شد باید باشد. این با انتقاد انجمن اجتماعی VdK مواجه شده است.