بهترین چند ابزار برای کارگاه

معایب:

  • پردازش لوازم جانبی نسبتا متوسط ​​است
  • سریع گرم می شود

دستگاه ها در پردازش، عملکرد مورد نیاز و سرعت متغیر و همچنین در محدوده لوازم جانبی ارائه شده متفاوت هستند. تا آنجا که به استفاده مورد نظر مربوط می شود، باید بدانید که آیا واقعاً از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید یا خیر بسته باتری نیاز دارد که معمولاً قدرت کمتری نسبت به دوشاخه دارد.

نسخه اصلی: Dremel 4250

آیا به یک پیچ گوشتی شارژی خوب هم نیاز دارید؟ سپس ما در اینجا توصیه های مناسبی برای شما داریم:

معایب:

جمع و جور، ارزان و با باتری: Black+Decker BCRT8IK

مزایای:

  • کار خوب
  • جمع و جور و قابل حمل
  • همچنین به لطف باتری قابل شارژ در حین حرکت قابل استفاده است
  • کیف حمل و نقل و لوازم جانبی گسترده گنجانده شده است

Goxawee G4007

ابزار چند منظوره، ابزار چند منظوره با لوازم جانبی گسترده و 3 پیوست. همه کاره برای صنعتگران و دست اندرکاران.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/02/02 14:41

شرکت dremel دیگر یک نکته داخلی نیست، بلکه یک برند معتبر است. بزرگترین مزیت این دستگاه این است که تعداد زیادی لوازم جانبی مطابقت دارد. را Dremel 4250 شما در حال حاضر می توانید برای در مورد 90 یورو (مشاهده لیست در آمازون). همچنین یک مجموعه لوازم جانبی با 35 قسمت وجود دارد. در اینجا شما کیفیت درجه یک را دریافت می کنید، اما دستگاه در این مقایسه گران ترین است.

Dremel 4250

معایب:

  • عملکرد نسبتا کم
  • به دلیل باتری برای استفاده طولانی طراحی نشده است

بسیاری از لوازم جانبی: SPTA RT388AC

توجه، قیمت شکن: شما می توانید ابزار چند منظوره را از Goxawee از آمازون به همراه یک مجموعه لوازم جانبی 140 قطعه ای با قیمت مقرون به صرفه دریافت کنید. 38 یورو (مشاهده لیست در آمازون).

Goxawee G4007
اگر اغلب مجبور هستید در حال حرکت کار کنید، دستگاهی با باتری ایده آل است. سازنده برند Black+Decker دستگاه مربوطه را با مدل BCRT8IK ارائه می دهد. با وجود بسته گسترده لوازم جانبی 52 قطعه ای، فقط هزینه آن را در آمازون پرداخت می کنید 50 یورو (مشاهده لیست در آمازون).

بلک + دکر BCRT8IK

معایب:

  • بدون کیف حمل
  • طول عمر محدود

چند ابزار بودجه: Goxawee G4007

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 ساعت 3:23 بعد از ظهر

این مدل واقعا می تواند با آن امتیاز بگیرد جامع ترین بسته لوازم جانبی در این مقایسه دامنه عملکردها فقط محدود به سنگ زنی، اره کردن، آسیاب کردن یا پرداخت نیست. محدوده تحویل نیز شامل پیوستی است که الف پرس مته کوچک قدرت. همچنین شامل یکی شفت انعطاف پذیر، به این معنی که حتی می توان به مکان هایی دسترسی پیدا کرد که دسترسی به آن ها بسیار دشوار است. فقط این دستگاه این طیف از عملکردها را ارائه می دهد و بنابراین به وضوح از سایر مدل های ارائه شده در اینجا متمایز است.

هیچ کارگاهی نباید بدون ابزار دوار چند منظوره باشد. احتمالاً شناخته شده ترین نام در این منطقه درمل است. با این حال، دستگاه‌های این برند معمولاً گران‌ترین محصولات هستند و جایگزین‌های ارزان‌تری نیز از حدود 39 یورو در دسترس هستند. در اینجا می توانید دریابید که آیا اینها خوب هستند یا خیر.

چند ابزار الکتریکی: چه چیزی مهم است؟

بلک + دکر BCRT8IK

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 ساعت 3:23 بعد از ظهر

در مقایسه با SPTA، در اینجا چند یورو بیشتر پس انداز می کنید، اما لوازم جانبی کمتری وجود دارد. لوازم جانبی معقول آن را دوست دارند ضمیمه برای حفاری و شفت انعطاف پذیر نیز اینجا هستند همچنین، بر خلاف SPTA، شما نیز یکی را دریافت می کنید کیف دستی به. از نظر کارایی نیز این مدل می تواند خود را با Dremel اصلی پشت سر بگذارد. مشتریان آمازون راضی هستند و از تقریباً 5000 بررسی، 4.2 از 5 ستاره خوب را به آن می دهند.

از جمله ابزارهای چند منظوره الکتریکی استفاده می شود برش، حفاری، حکاکی، سنگ زنی و جلا دادن. دستگاه های تولید کنندگان مختلف یک دوجین دلار هستند و این سوال مطرح می شود که برای یک دستگاه مناسب چقدر باید سرمایه گذاری کنید. برای اینکه دیدی کلی از تفاوت‌ها در محدوده‌های قیمتی مختلف به شما ارائه دهیم، پیشنهادات مدلی از سازنده برند Dremel و سه جایگزین ارزان‌تر را انتخاب و مقایسه کرده‌ایم.

مدل کمی ارزان تر است RT388AC از جانب SPTA. با آن همراه است جامع ترین بسته لوازم جانبی با مجموع 385 قسمت. این امر دامنه عملکردهای احتمالی دستگاه را بسیار گسترش می دهد. با این وجود، این دستگاه در حال حاضر فقط در آمازون قیمت کمی دارد 46 یورو (مشاهده لیست در آمازون).

SPTA RT388AC

ابزار چرخشی، مجموعه چند ابزار با 35 لوازم جانبی، موتور با سرعت متغیر 175 وات.

ابزار چند کاره با 130 وات و مجموعه لوازم جانبی 140 تکه، برای برش، سوراخ کاری، حکاکی، سنگ زنی و پرداخت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مدل سازنده آمریکایی بلک + دکر تنها مدل موجود در این مجموعه با بسته باتری. می شود از طریق USB شارژ می شود و نه تنها یک مجموعه لوازم جانبی 52 تکه بلکه یکپارچه را نیز به شما ارائه می دهد چراغ LED برای روشن کردن سطح کار مشتریان آمازون راضی هستند و از بیش از 200 بررسی، 4.3 از 5 ستاره خوب را به آن می دهند.

مزایای:

Dremel 4250

مزایای:

  • عملکرد خوب با نرمی کار بالا در سطح نویز کم
  • بسته لوازم جانبی بزرگ شامل کیف حمل

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 ساعت 3:23 بعد از ظهر

Dremel 4250 به هر حال همراه آن است 35 لوازم جانبی. چمدانی برای این وجود ندارد، اما یک چمدان وجود دارد کیسه نرمکه برای نگهداری دائمی نیز مناسب است. مشتریان آمازون راضی هستند و از بیش از 2000 بررسی، 4.7 از 5 ستاره درجه یک را به آن می دهند.

ابزار شارژی چند منظوره با 52 عدد. لوازم جانبی، آسیاب مته ریز جهانی با نور، برای برش، آسیاب، پرداخت و سنباده، از جمله کابل شارژ USB + جعبه

  • قدرتمند در حجم نسبتا کم
  • احساس خوب و پردازش
  • طراحی شده برای استفاده طولانی، بادوام

مدل ارزان قیمت هر آنچه را که از یک Dremel اصلی انتظار دارید، حداقل روی کاغذ ارائه می دهد. با توان 170 وات و 6 سطح سرعت از 8000 تا 32000 دور در دقیقه، خواص قابل مقایسه با Dremel را ارائه می دهد، وزن آن تقریباً یکسان است و همچنین تقریباً یک اندازه است.

مزایای:

  • عملکرد خوب
  • بسته لوازم جانبی غول پیکر با 385 قسمت

مشتریان آمازون راضی هستند و از بیش از 800 بررسی، 4.0 از 5 ستاره خوب را به آن می دهند.

SPTA RT388AC