تیرانداز مورد انتظار توسط EA کشته شد

Titanfall 2 – [Xbox One]

طبق گزارش رسانه ها، بازی Titanfall Legends باید یک تیرانداز تک نفره جدید و مطمئناً آرزوی بسیاری از هواداران را برآورده می کرد. همانطور که مشخص است، جامعه سال هاست که به قسمت سوم امیدوار است.

Apex Legends از Titanfall Legends مهمتر است

ناشر Electronic Arts است به دلیل لغو بازی ها یا انحلال استودیوها بدنام است. و به خصوص اخیرا، این غول بازی های ویدیویی بار دیگر به شهرت خود ادامه داده است.

از جمله آنها Apex Legends است. شوتر بتل رویال از سال 2019 وارد بازار شده است و در سال های اخیر رشد کرده است برای تبدیل شدن به یک ثابت دائمی در ژانر بسیار رقابتی.

اگرچه دو بازی Titanfall هرگز موفقیت خاصی کسب نکردند، اما یک پایگاه طرفداران وفادار شکل گرفته است، به خصوص در حوالی قسمت دوم، که هنوز هم امیدوار به دنباله است. ظاهراً این امیدها بیهوده است، زیرا EA اکنون از یک بازی Titanfall که قبلاً معرفی نشده بود، استفاده کرده است.

سقوط تیتان

Titanfall 3 در حال توسعه بود، اما…

Titanfall 2 به طور منظم در Steam به فروش می رسد. بنابراین ارزش این را دارد که بازی را در لیست آرزوهای خود قرار دهید. از طرف دیگر، می توانید از طریق EA Play نیز تیراندازی را بازی کنید. این سرویس اشتراک پولی EA است که ماهیانه 3.99 یورو هزینه دارد.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/2/2023 ساعت 4:51 بعد از ظهر

با این حال، اگر به تیراندازی چند نفره علاقه ندارید و آرزوی تجربه تک نفره ای مشابه در Titanfall 2 را دارید، اکنون خالی است.

به هر حال، اگر Titanfall 2 را از دست دادید، در صورت امکان باید آن را تغییر دهید. پس از همه، کمپین بازی در نظر گرفته شده است نمونه اصلی یک داستان تیرانداز برجسته.

Titanfall 2 - [Xbox One]

این شرکت آمریکایی اخیراً اعلام کرد که شاخه موبایل Apex Legends به زودی از بین خواهد رفت. در همین زمینه، بازی موبایلی هنوز منتشر نشده برای Battlefield به خاک سپرده شد.

اما این کافی نیست. اکنون نیز مشخص شده است که توسعه یک بازی جدید Titanfall نیز لغو شد:

را 50 کارمندکسانی که روی Titanfall Legends کار می‌کردند، اکنون به بازی‌های دیگر این شرکت منتقل می‌شوند.

اطلاعات زیادی در مورد بازی در دست نیست. از این گذشته ، هرگز به طور رسمی به مردم ارائه نشد.