تولیدکننده چینی فولکس‌واگن و تسلا را کنار می‌کشد

تبدیل به سازنده خودرو نیاز دارد فقط زیر 25000 یورو برای نسخه جدید رقیب مدل 3. بنابراین BYD از حدی که در آلمان نیز مهم است و فولکس‌واگن و شرکت تا به حال دندان‌های خود را شکسته‌اند – و با برد طولانی‌تر – کاهش می‌دهد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

تفاوت عملکرد Champion Edition به ویژه در مورد شتاب مشهود است: 7.5 ثانیه نسخه جدید نیاز به سرعت های سرعتی دارد، به ویژه برای یک ماشین الکتریکی تا 100 کیلومتر در ساعت از سوی دیگر، سه نوع چهار چرخ محرک Seal در 3.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسند. شما باید به حداکثر برد 550 کیلومتر بسنده کنید.

BYD تنها خودروساز چینی نیست که به رقابت در آلمان حمله می کند:

نسخه های پرفورمنس به باتری 61.4 کیلووات ساعتی مجهز شده اند. از سوی دیگر، دو نسخه برد، ظرفیت باتری 82.5 کیلووات ساعتی دارند.

BYD ارزان تر برای آلمان؟ اینها شانس هستند

BYD یکی دارد نسخه جدید سدان الکتریکی Seal آغاز شده. به جای چهار نسخه مختلف از خودروی الکتریکی، مانند گذشته، اکنون پنج نسخه ارائه می شود. هر کسی که انتظار یک نسخه ویژه گران قیمت یا یک مدل پرفورمنس را دارد که سازنده چینی بخواهد با آن پول زیادی به دست آورد، اشتباه می کند. به اصطلاح Champion Edition ارزان ترین نسخه می شود از مهر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تسلا با کاهش قیمت خود، حرکتی را به بازار خودروهای الکتریکی وارد کرده است. روزهایی که قیمت ها فقط می توانستند بالاتر و بالاتر بروند، گذشته است. نسخه جدید BYD Seal که مدت ها در انتظارش بود این را به خوبی نشان می دهد.

تحرک

کشنده تسلا BYD Seal: ارزان ترین نسخه دارای برد چکش است

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

نسخه قهرمان BYD Seal می آید بیش از 3000 یورو کمتر نسبت به نسخه ارزان‌تر بعدی خودروی الکتریکی. نسخه برد دیگر Seal که به “700 کیلومتر پرفورمنس ادیشن” تغییر نام داده است نیز در نتیجه نوآوری ها حدود 3000 یورو ارزان تر خواهد بود (منبع: CNEVPost).

زیرا خریداران در چین باید برای قیمت کم هزینه کنند به سختی هیچ سازش تایید کنید. بنابراین آنها سیستم چهار چرخ متحرک ندارند و حداکثر قدرت نیز کمتر از برخی از نسخه های دیگر Seal است. این برای همین است ارزان ترین مدل با حداکثر برد 700 کیلومتر طبق استاندارد CLTC چین.

قیمت های جدید فقط برای بازار چین اعمال می شود، جایی که BYD Seal مدتی است در دسترس بوده است. استارت آلمان برای سدان سایز متوسط ​​دارای BYD است سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده است. مشتریان آلمانی قطعا این کار را خواهند کرد بیشتر پرداخت کنید به عنوان مشتری در چین نیاز دارید. با این حال، BYD هنوز قیمت های دقیقی را در این کشور اعلام نکرده است.