تخفیف دو برابر در آمازون

در ویدیو می توانید ببینید که چگونه کل چیز تقسیم شده است:

اگر به اشتراک PS Plus فکر می کنید، توصیه می کنیم چند روز دیگر صبر کنید. طبق اطلاعات فاش شده از Billbil-kun کاربر Dealabs که در گذشته در مورد چیزها صادق بوده است، طبقات اشتراک به عنوان بخشی از تبلیغات جمعه سیاه تا 25 درصد افزایش می یابد. کاهش (منبع: dealabs).

مقاله اصلی:

PlayStation Plus احتمالاً برای جمعه سیاه ارزان تر است

پلی استیشن پلاس جدید در یک نگاه

پلی استیشن پلاس: مدل های مختلف چه چیزی را ارائه می دهند؟

به‌عنوان بخشی از جمعه سیاه، می‌توانید در پلی‌استیشن پلاس صرفه‌جویی زیادی کنید. سونی قیمت این سه اشتراک را 25 درصد کاهش داده است. همچنین می توانید از 10 درصد تخفیف در آمازون بهره مند شوید. اینگونه باید ادامه دهید.

پلی استیشن 4

اگر از قبل اشتراک PS Plus دارید، می توانید بازی های زیر را در ماه نوامبر دریافت کنید برای پشتیبان گیری:

به روز رسانی از 24 نوامبر 2022: تا 28 نوامبر 2022 می‌توانید PlayStation Plus را ارزان‌تر دریافت کنید و قیمت‌های زیر را بپردازید:

  • PlayStation Plus Essential با قیمت 44.99 یورو.
  • PlayStation Plus Extra به قیمت 74.99 یورو
  • PlayStation Plus Premium با قیمت 89.99 یورو.
اگر می خواهید حتی بیشتر پس انداز کنید، پس می توانید در آمازون تخفیف بیشتری دریافت کنید:

Nioh 2 و Nioh 2 Remastered (PS4، PS5) – در فروشگاه PlayStation تماشا کنید
مجموعه لگو هری پاتر (PS4) – مشاهده در فروشگاه پلی استیشن
Heavenly Bodies (PS4، PS5) – در فروشگاه PlayStation تماشا کنید

اگر اعتبار دارید، می‌توانید آن را در حساب پلی‌استیشن خود بارگذاری کنید و تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۲ پلی‌استیشن پلاس را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید. حداکثر 2 خرید امکان پذیر است. من 2 سال PlayStation Plus Essential فقط با 81 یورو به جای 90 یورویی که باید مستقیماً به سونی می پرداختم، دریافت کردم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به هر حال: اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا اشتراک برای شما ارزشمند است، می توانید از اشتراک رایگان استفاده کنید. هفته آزمایشی از سونی پلی استیشن اما مراقب باشید، اگر به موقع آن را لغو نکنید، اشتراک با پرداخت هزینه ادامه خواهد یافت (منبع: Sony PlayStation).

در ابتدا، با پلی استیشن پلاس، فقط یک انتخاب برای اشتراک وجود داشت. اکنون سه نسخه Essential، Extra و Premium وجود دارد مزایای مختلف دارند (منبع: سونی پلی استیشن):

  • ضروری است: این اشتراک همان مدل قدیمی «پلی استیشن پلاس» است. بنابراین شامل چند نفره آنلاین، تخفیف‌های ویژه در فروشگاه و بازی‌های «رایگان» ماهانه است.
  • اضافی: علاوه بر نسخه Essential، این اشتراک شامل بیش از 400 بازی PS4 و PS5 است که می توانید آنها را در کنسول خود دانلود کنید.
  • حق بیمه: این اشتراک شامل تمام مزایای نسخه‌های Essential و Extra است، اما به شما امکان دسترسی به بیش از 340 نسخه کلاسیک پلی‌استیشن از دوران PS1، PS2، PS3 و PSP را می‌دهد. با این حال، بازی های PS3 فقط برای پخش در دسترس هستند.