ژنراتور خورشیدی سبک و مقرون به صرفه به عنوان محافظ خاموشی

اگر ماژول خورشیدی 220 واتی را برای EcoFlow River 2 Pro بخرید، باید به تنظیم نامناسب پنل خورشیدی عادت کنید. از کیف که فوق العاده کاربردی و شیک هم هست به عنوان نگهدارنده استفاده می کنید. همیشه چندین تلاش طول می کشید تا پنل خورشیدی همانطور که می خواستم قرار بگیرد. اما پس از راه اندازی، کاملاً خوب کار می کند.

پنل خورشیدی 220 واتی EF ECOFLOW، پنل خورشیدی تاشو پنل خورشیدی برای Delta Pro/Delta Max/Delta/Delta Mini

از تنها انتقاد عمده از River 2 Pro فن آن است. حتی با بار کم 50 تا 100 وات، فن در فواصل منظم روشن می شود و صدای پس زمینه مناسب را تضمین می کند. وقتی مثل من از ژنراتور خورشیدی در مطالعه استفاده می کنید و هر چند دقیقه یکبار چند ثانیه زوزه می کشد، آزاردهنده است. اگر باتری را به درستی بارگیری کنید و مانند من با PS5، تلویزیون OLED و فرمان، 500 وات برق مصرف کنید، مهمانی واقعاً شروع می شود. صدای پنکه حتی از اتاق کناری هم شنیده می شود. در صورتی که ژنراتور خورشیدی را با توان کامل شارژ کنید، همین امر صدق می کند.

معایب:

  • صدای فن
  • بدون لامپ
  • بدون پوشش برای اتصالات

سبک، جمع و جور و با اتصالات زیاد

تمام اتصالاتی که می توانید انرژی دریافت کنید و نمایشگر در جلو قرار دارند (منبع تصویر: GIGA)

پنل خورشیدی 220 واتی EF ECOFLOW، پنل خورشیدی تاشو پنل خورشیدی برای Delta Pro/Delta Max/Delta/Delta Mini

EcoFlow River 2 Pro را می توان از طریق سوکت شارژ کرد تنها در 70 دقیقه با حداکثر 940 وات. می توانید از طریق برنامه بر روی قدرت شارژ تأثیر بگذارید. من قبلاً توضیح داده ام که اگر از برق تولید شده خود استفاده نکنید، چگونه می توانید از انرژی اضافی نیروگاه برق بالکن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از EcoFlow River 2 Pro استفاده کنید شارژ با پنل خورشیدی 220 وات. این کار در نور آفتاب خوب حدود 5 ساعت طول می کشد اما به طور قابل توجهی بیشتر طول می کشد. مخصوصا الان در زمستان آفتاب خیلی کم است و زمان شارژ بین بارندگی ها محدود است. من روزی یک بار موفق به شارژ کامل باتری نشدم. آفتاب برای آن کافی نبود. در تابستان مشکلی برای شارژ سریع و کامل باتری با انرژی خورشیدی وجود نخواهد داشت. من در صفحه نمایش با پنل خورشیدی حداکثر توان شارژ حدود 170 وات را دیدم.

نصب پنل خورشیدی EcoFlow آسان نیست. (منبع تصویر: GIGA)
اگر می خواهید یک ژنراتور خورشیدی برای کمپینگ یا خاموشی بخرید، باید لوازم جانبی مناسب برای مواقع اضطراری تهیه کنید. چه کتری باشد که از عملکرد آن فراتر نرود یا یک جعبه خنک که غذای شما را خنک کند. در این صورت قطعاً در سمت امن هستید.



منبع

با River 2 Pro، EcoFlow یک ژنراتور خورشیدی مقرون به صرفه، مدرن و قدرتمند که مجهز به باتری LFP با ماندگاری بالاست و خیلی سریع شارژ می شود. اتصالات زیادی دارید، می توانید همه چیز را در صفحه نمایش بخوانید و آن را به WLAN متصل کنید تا بتوانید تنظیمات را انجام دهید و داده ها را از تلفن همراه خود بخوانید. با ظرفیت باتری 768 وات ساعت، بیشتر یک نیروگاه کوچک است که 799 یورو هم گران نیست.

EcoFlow River 2 Pro است ساخته شده از پلاستیک. این مزیت را دارد که کل دستگاه برای نیروگاهی که باتری 768 وات ساعتی دارد نسبتاً سبک است. هنوز هم احساس ارزانی ندارد و به راحتی با دسته حمل قابل حمل است. فقط باید مراقب باشید که به چیزی برخورد نکنید، زیرا در این صورت پلاستیک به راحتی آسیب می بیند. من متاسفم که همه اتصالات با کلاه های لاستیکی پوشانده نشده اند.

می توانید تمام اطلاعات مهم را در صفحه نمایش کوچک جلویی فراخوانی کنید. عمر باتری باقیمانده، سرعت شارژ و توان مصرفی در آنجا نمایش داده می شود. اتصالاتی که در حال حاضر انرژی می کشند نیز نشان داده شده اند.

سرعت بارگیری کاملاً تحت کنترل است

به طور کلی، من از EcoFlow River 2 Pro خوشحالم. فقط وقتی از آن در آپارتمان استفاده می کردم، پنکه مرا اذیت کرد. من همچنین می خواهم درپوش هایی برای همه اتصالات و یک لامپ که در صورت قطع برق بتوانم آن را روشن کنم. اما اینها فقط نکات منفی جزئی هستند که می توانستم با آنها زندگی کنم. با این حال، شخصاً برای من، احتمالاً مدل گران‌تر EcoFlow را انتخاب می‌کنم که باتری بزرگ‌تری دارد. با این حال، EcoFlow River 2 Pro برای کسانی که اشتهای کمی برای انرژی دارند ایده آل است.

EcoFlow River 2 Pro را در سازنده مشاهده کنید

EcoFlow یک باتری به اصطلاح LFP را در River 2 Pro با ظرفیت 768 Wh نصب می کند که نه تنها بسیار سریع شارژ می شود، بلکه بسیار بادوام است. چنین یکی است طول عمر تضمینی بیش از 10 سال. این شش برابر بیشتر از فناوری های قدیمی باتری است. پس از 3000 شارژ به جای 500 شارژ، همچنان بیش از 80 درصد ظرفیت تضمین شده است. پس از آن باتری تمام نشده است. مانند هر باتری دیگری، فقط کمی ظرفیت کمتری ارائه می دهد.

با سری River 2، EcoFlow سه ژنراتور خورشیدی مقرون به صرفه را به بازار آورده است که می توانند انرژی شما را در هر کجا تامین کنند. من مدل برتر EcoFlow River 2 Pro را در زندگی روزمره خود گنجانده ام. من در آزمایشم به شما می گویم که آیا می توانید با آن از قطع برق عبور کنید.

EcoFlow River 2 Pro در آزمون: نتیجه گیری

این نیز یکی از مزایای بزرگ این مدل است، زیرا می توانید از ژنراتور خورشیدی استفاده کنید از طریق بلوتوث یا WLAN به شبکه و در نتیجه تلفن همراه خود وصل شوید و آن را از راه دور کنترل کنید. در این برنامه همچنین می توانید تمام کارهایی که ژنراتور خورشیدی انجام می دهد را مشاهده کنید. این بسیار کاربردی است، زیرا می توانید داده ها را در زمان واقعی مشاهده کنید و همیشه مجبور نیستید به دستگاه بروید.

شما می توانید EcoFlow River 2 Pro را مستقل از برق و با استفاده از ماژول خورشیدی 220 واتی شارژ کنید. (منبع تصویر: GIGA)

EcoFlow River 2 Pro تا 800 وات بار مداوم و حداکثر 1600 وات را برای دوره های کوتاه پشتیبانی می کند. بنابراین می‌توانید دستگاه‌هایی را که جریان راه‌اندازی بالایی دارند، اما مصرف آن به مرور زمان کاهش می‌یابد، وصل کنید. بهترین مثال یخچال است. این در صورتی کار می کند که کمپرسور فقط برای مدت کوتاهی به خروجی بالا نیاز داشته باشد. اما به طور معمول من این کار را می کنم بر اساس 800 وات.

  • من توانستم کامپیوتر خود را با یک مانیتور و بلندگوهایی که 160 وات می کشند اجرا کنم.
  • تونستم همه موبایل ها، تبلت ها و لپ تاپ های معمولی رو بدون مشکل شارژ کنم. نینتندو سوییچ، چراغ قوه LED، باتری برای مته و غیره نیز چالشی نیستند.
  • کتری معمولی من کار نمی کند. باید از کتری مسافرتی استفاده کنید. سپس فقط 600 وات می کشند و بدون هیچ مشکلی کار می کنند (به آمازون نگاه کنید). من خودم آن را با مدل تور موتور سیکلت خود امتحان کردم. در مواقع اضطراری در صورت قطع برق، می توانید از آن برای تهیه آب گرم استفاده کنید. به عنوان مثال، برای یک بسته سوپ یا چیزی برای نوشیدن.
  • حتی یک جعبه خنک هم مشکلی ندارد (به آمازون نگاه کنید). اگر برق قطع شود، می توانید مواد غذایی خود را در آن خنک کنید. شما حتی می توانید دستگاه را مستقیماً به اتصال 12 ولت یا سوکت وصل کنید. مصرف حدود 50 وات است، بنابراین با باتری پر می توانید حدود 15 ساعت خنک کنید.
  • اگر برق در زمستان قطع شد و گرمایش کار نکرد، می توانید یک پتوی برقی را نیز به آن وصل کنید (به آمازون مراجعه کنید). بنابراین ساعت ها گرم می مانید.

به محض معرفی EcoFlow River 2 Pro، از ظاهر و طراحی ژنراتور خورشیدی بسیار خوشم آمد. تمام اتصالاتی که می توانید به انرژی دسترسی داشته باشید در جلو قرار دارند. در پشت، اتصال پنل خورشیدی و کابل برق را خواهید دید. با مدل های دیگر، این اغلب مخلوط می شود و باعث سردرگمی غیر ضروری می شود.

در پشت، اتصالاتی را پیدا خواهید کرد که می توانید EcoFlow River 2 Pro را با آنها شارژ کنید. (منبع تصویر: GIGA)

برای اطمینان از مدیریت ایمن باتری، یک سیستم مدیریت باتری (BMS) یکپارچه شده است که باتری را نظارت می کند و اطمینان می دهد که هیچ مشکلی پیش نمی آید. شما قبلاً این را از خودروهای الکترونیکی می‌دانید که BMS آن‌ها ذخیره انرژی را اضافه بار نمی‌کند. از MOT کل سری River 2 را بررسی کرده و ایمنی را تضمین کرده است. بنابراین ژنراتور خورشیدی ایمن است.

فن با صدای بلند یک مزاحم دائمی است

طرفداران EcoFlow River 2 Pro به وضوح شنیده می شوند. (منبع تصویر: GIGA)

شاید EcoFlow بتواند با یک به روز رسانی بهبودهایی را ایجاد کند و صدای فن را بدون به خطر انداختن باتری کاهش دهد. از آنجایی که این اولین ژنراتور خورشیدی من است، نمی توانم بگویم که صدای آن در مدل های دیگر به همان اندازه است. من فقط می خواهم به آن اشاره کنم تا بدانید که برای صدای فن کمی بلندتر آماده شوید.

دستگاه هایی برای خاموشی

مقایسه نیروگاه بالکن من با 600 وات و ماژول خورشیدی 220 وات از EcoFlow. (منبع تصویر: GIGA)
تنها استثنا: می توانید از نیروگاه استفاده کنید همچنین از طریق درگاه USB-C شارژ کنید و نه تنها از آن برق دریافت کنید. اگر سیم برق را فراموش کردید، این کار به کارتان می آید. من این را با منبع تغذیه مک بوک پرو امتحان کردم. عالی کار می کند، اما البته کمی بیشتر طول می کشد.

مزایای:

  • وزن
  • باتری با عمر طولانی
  • عملکرد بالا
  • سرعت بارگذاری
  • بسیاری از اتصالات
  • ویژگی های برنامه

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/24 ساعت 10:16 صبح

باتری طولانی مدت