بهترین برنامه های کریسمس برای اندروید و iOS

هر کسی که مجبور است در کریسمس به تعداد زیادی از دوستان و اعضای خانواده هدایایی بدهد، می تواند به سرعت ردیابی هدایا و پول گرانبها را از دست بدهد. با برنامه‌های «فهرست هدایای کریسمس» از engApps (اندروید) و Denys Yevenko (اپل) می‌توانید خریدهای هدیه خود را مدیریت کنید.

در اندروید فقط باید سناریوی مناسب زیر را برای نسخه معمولی Doodle Jump انتخاب کنید. بنابراین یک سناریوی زمستانی و کریسمس برای انتخاب وجود دارد.

برنامه کریسمس Doole Jump Christmas
اعتبار تصویر: Lima Sky LLC

اندروید

داستان های کریسمس: حکیم

داستان های کریسمس: حکیم

سازنده: Big Fish Games

از کوکی‌ها و شیرینی‌های زنجبیلی کریسمس گرفته تا انواع پانچ و قهوه: برنامه «نان‌پزی کریسمس» با فهرست خرید یکپارچه‌ای 50 دستور غذا برای یک کریسمس شیرین به شما ارائه می‌دهد. از جمله دستور العمل هایی برای دومینو، ماکارون نارگیل، ستاره دارچینی، بیسکویت خامه ای، نان کوتاه و هلال وانیلی وجود دارد.

دستور العمل های کوکی برنامه کریسمس
منبع تصویر: یواخیم برونز

البته، در کریسمس نیز مجبور نیستید اعتیاد خود را ترک کنید: اگر از عناوین شبیه به Bubble Buster در گوشی هوشمند خود لذت نبرید، می توانید توپ ها را به سبک مناسب کریسمس پخش کنید.

در اولین دسته از بهترین برنامه های کریسمس، ما یاورهای مفیدی را برای فصل ظهور ارائه می دهیم.

اپلیکیشن لیست هدیه

بهترین دستور العمل های کریسمس

کارت های تبریک کریسمس از طریق برنامه

توسعه دهنده: PUZZLEJOY

برای اینکه در آستانه کریسمس به حال و هوای مناسبی برسیم، تلفن همراه نیز می‌تواند مفید باشد: در جستجوی زیباترین برنامه‌های کریسمس، ابتدا به فروشگاه Google Play و کیف اپل اپ استور پریدیم و ماهیگیری کردیم. چند هدیه خاص زیبا از رادیو کریسمس گرفته تا سازماندهی فهرست آرزوها تا بازی‌های کریسمس، همه چیزهایی را که برای تقویت روحیه نیاز دارید، در بهترین برنامه‌های کریسمس برای Android و iOS پیدا خواهید کرد.

Christmas Gnomes: بهترین و مفیدترین برنامه های کریسمس

اندروید

پرش دودل

پرش دودل

اندروید

تصویر زمینه زنده کریسمس کامل

تصویر زمینه زنده کریسمس کامل

شمارش معکوس کریسمس

در دسته دوم برنامه‌های کریسمس، ما به دنبال آن چیز کوچک اضافی بودیم که می‌تواند زندگی روزمره شما را حتی کریسمس‌تر کند.

آهنگ های زنگ کریسمس

سازنده: Big Fish Games, Inc

اندروید

بازی های حباب کریسمس

بازی های حباب کریسمس

توسعه دهنده: Informe Laboratories, Inc.

برای اینکه تلفن همراه واقعاً در جنون کریسمس شرکت کند، البته باید مطابق آن زنگ بزند. یک راه آسان برای دسترسی سریع به انواع کلاسیک کریسمس به عنوان آهنگ های زنگ، استفاده از برنامه «آهنگ های زنگ کریسمس 2019» از Vipos Apps است.

اندروید

رادیو کریسمس

رادیو کریسمس

توسعه دهنده: Lima Sky

اندروید

آهنگ های زنگ کریسمس 2022

آهنگ های زنگ کریسمس 2022

تریلر داستان های کریسمس: هدایای مغ (بازی های ماهی بزرگ)

فقط چند روز تا جشنواره باقی مانده است، خانه تزئین شده است، روزها است که فقط کلوچه های خانگی برای خوردن وجود دارد و موسیقی کریسمس با خوشحالی در رادیو می پیچد – اما واقعاً نمی توانید به روحیه کریسمس وارد شوید؟ شاید گوشی هوشمند شما بتواند کمک کند. در اینجا در GIGA بهترین برنامه ها را برای فصل متفکرانه ظهور پیدا خواهید کرد.

اپل (iPhone، iPad، iPod)

آهنگ های زنگ کریسمس

آهنگ های زنگ کریسمس

اپل (iPhone، iPad، iPod)

رادیو کریسمس

رادیو کریسمس

توسعه دهنده: Vipos Apps

اپل (iPhone، iPad، iPod)

Doodle Jump Christmas PLUS

Doodle Jump Christmas PLUS

اندروید

لیست هدایای کریسمس

لیست هدایای کریسمس

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

یکی از این برنامه‌های حباب‌بازی با تم کریسمس، اپلیکیشن کریسمس Bubble Games LinkDesk است که تقریباً مملو از جذابیت کریسمس است.

برنامه کریسمس حباب بازی کریسمس
اعتبار تصویر: PUZZLEJOY

توسعه دهنده: یواخیم برونز

با 1.99 یورو، این برنامه یک تصویر زمینه زنده سه بعدی با یک درخت کریسمس درخشان، از جمله چراغ ها و شمارش معکوس گفته شده برای کریسمس ارائه می دهد.

برنامه کریسمس شمارش معکوس کریسمس
منبع تصویر: نرم افزار Jetblack

اپل (iPhone، iPad، iPod)

نانوایی کریسمس - کوکی های بهشتی و رویاهای شیرین برای ظهور

نانوایی کریسمس – کوکی های بهشتی و رویاهای شیرین برای ظهور

Advent Star: برنامه هایی برای تزئینات کریسمس

رادیو کریسمس

توسعه دهنده: Linerock Investments LTD

توسعه دهنده: Swiss Development GmbH

بازی کلاسیک “Doodle Jump” نیز در فصل کریسمس بسیار سرگرم کننده است. همانند نسخه معمولی قیف بی پایان برنده جایزه، در نسخه رایگان کریسمس نیز هدف شما این است که از Doodler استفاده کنید تا در یک سری پلتفرم های بی پایان بدون افتادن، بالاتر و بالاتر بروید. دنیای بازی در نسخه کریسمس کاملاً با فصل زمستان سازگار شده است.

توسعه دهنده: Swiss Development GmbH

اپل (iPhone، iPad، iPod)

برنامه عکس و قاب کریسمس

برنامه عکس و قاب کریسمس

داستان های کریسمس: هدیه مغ ها

اپل (iPhone، iPad، iPod)

لیست هدایای کریسمس

لیست هدایای کریسمس

اندروید

قاب عکس کریسمس

قاب عکس کریسمس

توسعه دهنده: Vipos.com

توسعه دهنده: engApps

تهیه و چاپ کارت تبریک کریسمس زمان زیادی می برد. با اپلیکیشن «قاب عکس کریسمس» می‌توانید به سرعت عکس‌های خود را با افکت‌ها و قاب‌های زیبای کریسمس زیبا کنید تا بتوانید آنها را مستقیماً از طریق مسنجر برای عزیزانتان ارسال کنید یا در یک شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برنامه کریسمس قاب عکس کریسمس
اعتبار تصویر: Linerock Investments LTD

توسعه دهنده: Denys Ievenko

اگر نمی توانید تا کریسمس و سال نو صبر کنید، می توانید از برنامه «شمارش معکوس کریسمس» برای تنظیم شمارش معکوس در تلفن هوشمند خود استفاده کنید که چند روز آخر تا کریسمس را کوتاه می کند.

توسعه دهنده: Lima Sky LLC

با رادیو کریسمس می‌توانید از اول نوامبر هر سال به طور شبانه روزی با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود به موسیقی کریسمس گوش دهید. برنامه رادیوی کریسمس کانال کریسمس را از rautemusik.fm پخش می کند، لیست پخش فعلی و پس زمینه متحرک را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید برنامه را در پس زمینه اجرا کنید و فقط از موسیقی لذت ببرید.

Sleigh Ride: بهترین برنامه های بازی های کریسمس موبایل

در آخرین دسته بندی تعدادی از زیباترین نسخه های کریسمس بازی های محبوب موبایل را برای شما انتخاب کرده ایم.

ویژه کریسمس Doodle Jump

اپل (iPhone، iPad، iPod)

داستان های کریسمس: هدیه مغ ها

داستان های کریسمس: هدیه مغ ها

اگر چیز بیشتری می‌خواهید، می‌توانید داستان‌های کریسمس: هدیه مجوس را امتحان کنید. یک داستان کامل کریسمس در اینجا گفته می شود و با بسیاری از پازل ها، اشیاء پنهان و بازی های کوچک تکمیل می شود که به شما امکان می دهد با جهان تعامل داشته باشید. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، می توانید نسخه آزمایشی را به صورت رایگان از فروشگاه Play و iTunes دانلود کنید. با این حال، اگر می‌خواهید کل داستان را تجربه کنید، باید 9.99 دلار برای نسخه کامل بپردازید.

Bubble Shooter – نسخه کریسمس

توسعه دهنده: نرم افزار Jetblack

شما می توانید یک لیست جداگانه برای هر فرد ایجاد کنید، خواسته ها و ایده های هدیه خود را وارد کنید، یادداشت کنید که کدام هدایایی را قبلا خریداری کرده اید و چقدر پول برای آنها خرج کرده اید.