تجربیات و نظرات – آیا دستبندها معتبر هستند؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

کلاب اوشن می خواهد افراد همفکری که برای اقیانوس ها و حفاظت از حیوانات مبارزه می کنند دور هم جمع شوند. از طریق باشگاه و شبکه های اجتماعی می توان هر روز به افراد زیادی دسترسی پیدا کرد و آگاهی بیشتری از وضعیت بحرانی گونه های جانوری خاص ایجاد کرد. انجمن ها و تشکل هایی که قرار است با درآمد مورد حمایت قرار گیرند دقیقاً به این نوع تبلیغات نیاز دارند که باعث ایجاد آگاهی و حساسیت مردم نسبت به موضوع می شود. متأسفانه، بعید است که این کار با کلاب اوشن خوب عمل کند.

جایگزین های کلاب اوشن: برای محافظت از اقیانوس ها چه کاری می توانید انجام دهید؟

بررسی‌های پنج و چهار ستاره بیشتر این ایده را ستایش می‌کنند، اما همچنین این روشی عالی برای افزایش آگاهی در این زمینه برای کودکان نیز هست. زنی گزارش می دهد که نوه اش بسیار خوشحال است که می تواند سفر کوسه “خود” را از طریق ردیابی مشاهده کند. اصل اساسی بررسی های مثبت این است که “کاملاً می توانم آن را توصیه کنم”.

در ویدیوی ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید محیط زیست را نجات دهید:

نظرات مشتریان: اینها تجربیات مربوط به Club Ocean هستند

بنابراین شما نه تنها از کیف پول خود، بلکه از محیط زیست نیز محافظت می کنید:

کلاب اوشن: به گفته خودشان محافظان دریاها

متأسفانه، پشت یک ایده خوب گاهی اوقات فقط همین وجود دارد و هیچ چیز بیشتر. جواهرات مد هستند و به همین دلیل است که نقدهای پنج ستاره زیادی وجود دارد و نشان می دهد که واقعاً چند نفر به نجات دریاها و حیواناتی که در آنها زندگی می کنند اهمیت می دهند. متاسفانه مقدار بسیار کمی از پول به سازمان هایی می رود که برای آن کار می کنند و ردیابی مشکوک است.

آلودگی دریاها یکی از بزرگترین فجایع سیاره ای است، به همین دلیل کلوب اوشن تاسیس شد. هدف نه تنها حفاظت از گونه های در حال انقراض و نجات دریاها از آلودگی، بلکه ایجاد یک جامعه است. از این رو “CLUB”.

اگر واقعاً می خواهید برای گونه های در حال انقراض و مقابله با آلودگی اقیانوس ها کاری انجام دهید، پس سعی کنید مصرف پلاستیک خود را محدود کنید و در عوض از NABU، Greenpeace یا سازمان حفاظت از لاک پشت های دریایی اطلاعات بیشتری کسب کنید (در اینجا می توانید در واقع لاک پشت ها را در سفر تماشا کنید).

Club Ocean نه تنها دستبندهای شیک ارائه می دهد، بلکه ادعا می کند که به موجودات دریایی و در برابر آلودگی پلاستیکی متعهد است. اما آیا این حقیقت دارد؟

صرف نظر از رتبه بندی و تجربه خرید مغازه احتمالاً مشکوک است و ردیابی واقعاً برنامه سفر هیچ یک از این حیوانات نیست. تاریخ های سفر، طبق صراحتاً غیر صادقانه، در کد منبع وب سایت وارد شده است، که به تنهایی نشان می دهد که این ردیابی واقعی نیست. لیست تماشای اینترنتی حتی به ارائه دهنده هشدار می دهد.

Club Ocean عمدتاً دستبندهایی را در فروشگاه ارائه می دهد که نه تنها مد هستند، بلکه باید معنای عمیق تری نیز داشته باشند. هر دستبند همراه با یک کارت با کد QR برای ردیابی سفر حیوان است. با هر دستبند فروخته شده، انجمن ها باید حمایت شوند برای حفاظت و حفاظت از لاک پشت های دریایی، کوسه ها، دلفین ها، نهنگ ها و خرس های قطبی درج کنید. علاوه بر این، آنها همچنین باید در مبارزه با آلودگی اقیانوس ها مشارکت کنند. این مجموعه همچنین شامل بطری های قابل استفاده مجدد، کیسه های حامل قابل استفاده مجدد و قاب های آیفون بدون پلاستیک است. اما آیا ارائه دهنده واقعاً به اقیانوس های ما متعهد است؟ ما به شما خواهیم گفت که باشگاه اوشن واقعا چقدر جدی است.

اما ما همچنین می خواهیم به رتبه بندی های یک ستاره نیز بپردازیم. اینجا بیشتر به اعتبار آن شک دارند. اظهارات، مانند اغلب در نقدهای منفی می‌توان «دست‌های دور» و «مشکوک» را خواند.

Club Ocean: آیا ارائه دهنده معتبر است؟

شما می توانید 341 بررسی را در پلتفرم بررسی Trustpilot مشاهده کنید. از این تعداد، 49 درصد رتبه های پنج ستاره و 10 درصد دیگر رتبه های چهار ستاره هستند. 7% میانگین امتیاز و 30% رتبه بندی یک ستاره است. به طور کلی، کلاب اوشن امتیاز کلی 3.3 از 5 را کسب می کند رتبه نسبتا متوسط

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر