زلدا Tears of the Kingdom همه مکان های فواره

رهایی:05/12/2023

همانطور که قبلاً ذکر شد، همیشه می‌توانید پس از اولین جلسه از کرسا در پست پیشاهنگی دیدن کنید تا درباره مکان‌های چاه جدید به او بگویید. از آنجایی که برای هر محل 10 یاقوت دریافت می کنید، می توانید همراه باشید حداکثر 580 یاقوت پاداش داده شود.

هواکش فواره کرسا است که در جستجوی تمام فواره هاست. او خودش چند چاه را کاوش می کند، بنابراین دیر یا زود باید او را ملاقات کنید. یکی از مکان‌های کرسا، فواره‌ای است که در اصطبل پل تابانتا قرار دارد. اصطبل پل تابانتا در هیرول غربی قرار دارد. در مسیر رسیدن به روستای اورنی باید در اینجا توقف کنید.

می توانید کرسا را ​​در فواره اصطبل پل تابانتا ملاقات کنید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
می توانید کرسا را ​​در فواره اصطبل پل تابانتا ملاقات کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

نکته: مدخلی برای ولز در کتاب راهنمای Hyrule وجود دارد. این بدان معنی است که اگر قبلاً قفل آن را باز کرده اید، می توانید از یک فواره عکس بگیرید تا فواره های دیگر را با سنسور+ پیدا کنید. وقتی چاهی در نزدیکی وجود داشته باشد، حسگر همیشه پاسخ خواهد داد.

پاداش جستجوی چاه

زبان ها:انگلیسی آلمانی

بستر، زمینه:سوئیچ نینتندو

فن فواره را راه اندازی کنید

اگر تمام فواره ها را پیدا کنید، تلاش را تکمیل کرده و همچنین “پاداش فواره” دریافت خواهید کرد. این یک مینیاتور فواره است، اما شما نمی توانید کار زیادی با آن انجام دهید. متأسفانه حتی امکان قرار دادن مینیاتور در خانه شما وجود ندارد.



منبع

فواره ها را بیشتر در آبادی ها، در کنار اصطبل ها و نزدیک خرابه ها خواهید دید. هیچ چاهی در دنیای بازی به صورت خودسرانه قرار نمی گیرد، بنابراین خودتان به راحتی چاه های متعددی را پیدا خواهید کرد. با این حال، بعید نیست که از این یا آن فواره چشم پوشی کنید. نقشه زیر یک نمای کلی به شما می دهد و به شما نشان می دهد که تمام 58 چاه در کجا قرار دارند.

نقشه مکان تمام 58 چاه را به شما نشان می دهد.  (منبع تصویر: Zelda Dungeon؛ ویرایش: GIGA)
نقشه مکان تمام 58 چاه را به شما نشان می دهد. (منبع تصویر: Zelda Dungeon؛ ویرایش: GIGA)

برای هر مکان فواره ای که به کرسا می گویید، 10 یاقوت دریافت خواهید کرد. پس از پذیرفتن ماموریت از کرسا، از این به بعد همیشه می توانید آنها را در فواره پست پیشاهنگی ملاقات کنیدمکان های بیشتری را به او بگویید

همه مکان های فواره روی نقشه

یکی از بزرگترین ماموریت‌های Zelda: Tears of the Kingdom، The Fountain Fan است. برای این شما باید تمام 58 چاه در تمام Hyrule را کشف کنید. ما در این راهنما همه مناطق را به شما نشان خواهیم داد.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom