برندگان و سرگرمی های ESC – اطلاعات و مشخصات


پیروزی ESC، موزیکال و لباس حمام – این چیزی است که اودو یورگنس برای مخاطبانش شناخته شده بود. در اینجا چیزی است که باید در مورد خواننده بدانید.

مسابقه آهنگ یورو ویژن

Udo Jürgens با نام واقعی Udo Jürgen Bockelmann خواننده، آهنگساز و سرگرم کننده اتریشی بود که در حرفه خود موفقیت بزرگ در کشورهای آلمانی زبان جشن گرفت. علامت تجاری او نه تنها آواز خواندن و جذابیت، بلکه لباس حمام او نیز بود. پس از چند اجرای زنده، حمام علامت تجاری او شد. او نه تنها نماد یک سبک آرام و غیررسمی بود، بلکه شخصیت شوخ طبع و خود تحقیرکننده اودو یورگنس را نیز به نمایش می گذاشت. در مورد نماد اتریشی بیشتر به شما خواهیم گفت.

در این ویدیو می توانید Udo Jürgens را در حال خواندن آهنگ ESC خود مشاهده کنید ممنون چری در نمایش خود ارائه کرد:

Udo Jürgens: برنده سابق ESC و چند شرکت کننده

اودو یورگنس سه بار در ESC شرکت کرد و نماینده اتریش بود. برای اولین بار در سال 1964 با عنوان “وارم نور، چرا؟” که با آن مقام ششم را به خود اختصاص داد. نسخه انگلیسی “Walk Away” توسط خواننده انگلیسی مت مونرو اجرا شد و بیش از 1.5 میلیون نسخه فروخت. 1965 دومین شرکت یورگن در ESC را به دنبال داشت. او این بار با آهنگ بگو بهش سلام می کنم به رقابت پرداخت و مقام چهارم را از آن خود کرد. او با سومین حضور خود در سال 1966 به موفقیت بین المللی خود دست یافت. با آهنگ Merci, Chérie مقام اول را به خود اختصاص داد.

نکته خواندن

اولینا والکنباخ

اودو یورگنس و ارتباطش با یونان

«Griechischer Wein» شناخته‌شده‌ترین آهنگ اودو یورگن و تنها آهنگ اوست که رتبه اول را به خود اختصاص داد و به مدت 38 هفته در چارت‌ها بود. یورگنز این ملودی را خودش در سال 1972 پس از تعطیلات در جزیره رودس نوشت. طبق گفته های خودش بیش از بیست دقیقه وقت لازم نداشت و بود از همان یادداشت اول متقاعد شد از موفقیت این ضربه

Udo Jürgens: سرگرم کننده و دنیای موزیکال

این هنرمند اولین موزیکال خود را در سال 1972 نوشت و عنوان آن “قهرمانان، قهرمانان” بود. این نمایشنامه بر اساس داستانی از جرج برنارد شاو ساخته شد. دومین موزیکال او I’ve Never Been to New York بود. این موزیکال اولین نمایش جهانی خود را در سال 2007 در هامبورگ جشن گرفت.

اودو یورگنس فقط یک خواننده نبود، بلکه یک سرگرم کننده هم بود. او دارد پروژه های مختلف اجرا شد، از مشارکت خود در ESC، ترانه سرایی برای دیگر هنرمندان بین المللی تا توسعه موزیکال های مختلف. او همچنین در مورد زبان انعطاف پذیر بود. اگرچه او بیشتر به خاطر آهنگ های آلمانی زبانش شناخته می شود، اما به زبان های انگلیسی، ایتالیایی و فرانسوی نیز اجرا کرده است.

Udo Juergens خصوصی

این مجری دو بار ازدواج کرده و یک بار هم رابطه داشته است. این دو از ازدواج اول او با مدل سابق عکاسی اریکا مایر به وجود آمدند فرزندان جان و جنی.
هر دو کودک به عنوان بازیگر شناخته می شوند. در 21 دسامبر 2014، اودو یورگنس در سن 80 سالگی در کشور مورد قبول خود در سوئیس درگذشت.

اودو یورگنس: مشخصات

  • نام: Udo Juergen Bockelmann
  • زادروز: 30 سپتامبر 1934
  • محل تولد: کلاگنفورت/اتریش
  • علامت زودیاک: ترازو
  • شغل: خواننده، مجری
  • همسران سابق: اریکا مایر (1964-1989)، کورینا راینهولد (1999-2006)
  • فرزندان: جان، جنی، سونجا و گلوریا

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع