با این برنامه اندروید هرگز چیزی را فراموش نخواهید کرد

دستیاران مفید تیم تحریریه GIGA:

Reminder Pro – یادآوری: برنامه اندروید به چه درد می خورد؟

بستر، زمینه:لینوکس

برنامه رایگان اندروید: “Reminder Pro – Reminder” به صورت رایگان به جای 3.69 یورو

مجوز:نرم افزار رایگان

در “Reminder Pro – Reminder” می توانید یادآورهایی را ذخیره کنید که می توانید استفاده کنید را می توان در هر بازه ای یادآوری کرد. طراحی ساده است، استفاده از آن آسان است و بنابراین برنامه اندروید کاملاً قابل توضیح است. اعلان‌ها با یک زمان سررسید فردی نمایش داده می‌شوند. از آنجایی که این یک برنامه ممتاز است، هیچ تبلیغاتی نیز در آن گنجانده نشده است. حافظه های ذخیره شده را نیز می توان صادر کرد و به تلفن همراه دیگری منتقل کرد. این نیز بسیار کاربردی است.

Reminder Pro - Reminder

Reminder Pro – یادآوری

مسلماً، برنامه اندروید “Reminder Pro – Reminder” اساساً کار بیشتری از برنامه تقویم در یک تلفن هوشمند اندرویدی استاندارد انجام نمی دهد. شما می توانید خاطرات را در آنجا ذخیره کنید – این همان چیزی بود که من در ابتدا فکر می کردم. اما وقتی نظرات برنامه را در Play Store خواندم، متوجه شدم چرا این برنامه وجود دارد بیش از 100000 بار دانلود شده است. این برنامه به اندازه برنامه تقویم در تلفن همراه اندروید گسترده است. در پایان، یادآوری های خالص را به این برنامه برون سپاری می کنید و تقویم واقعی را واضح تر می کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، “Reminder Pro” بیش از 100000 بار از فروشگاه Google Play دانلود شده است. با بیش از 2200 رتبه بندی، این برنامه 3.8 از 5 ستاره ممکن را دریافت کرد. قبلاً خواص مثبت را شرح داده ام. این برنامه بسیار قابل اعتماد کار می کند و استفاده از آن آسان است. نظرات منفی بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که برنامه اساساً نمی تواند بیشتر از تقویم انجام دهد. بزرگ‌ترین مزیت این است که می‌توانید قرار ملاقات‌ها را از اعلان‌ها جدا کنید – و نیازی به تحمل معایب ندارید.

زبان ها:آلمانی انگلیسی فرانسوی

برنامه های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که در نگاه اول کمی زائد به نظر می رسند. اما اگر در نظر داشته باشید که می‌توانید از برنامه رایگان اندروید «Reminder Pro» برای شفاف‌تر کردن برنامه تقویم یکپارچه در تلفن هوشمند خود استفاده کنید، برنامه اندروید ناگهان در نور دیگری ظاهر می‌شود.