بازی RPG بقا در غرب وحشی بلافاصله به نمودارها می رسد


حداکثر از زمان Red Dead Redemption، تنظیمات وسترن نیز وارد جریان اصلی بازی شده است. با بازی Above Snakes، یک RPG بقا با دنیای بازی باز اکنون توانسته از این مزیت استفاده کند و به یکی از فروشندگان برتر Steam تبدیل شود.

Above Snakes on Steam: Survival in the Wild West

ژانر بقا در استیم چند سالی است که بسیار محبوب بوده است. چه تجربه‌های سخت‌افزاری مانند DayZ، SCUM، Project Zomboid، و Ark: Survival Evolved، یا چیزهای مبتدی‌تر مانند Valheim، زمانی که بازیکنان می‌توانند منابع استخراج کنند، ابزار کاردستی و خانه خود را بسازند، به احتمال زیاد می‌توانند این کار را انجام دهند. آن را به Steam، حداقل تبدیل به یک موفقیت.

همچنین بالاتر از مارها به نظر می رسد در این گروه قرار می گیرد. را بازی RPG بقا در محیطی غربی بلافاصله پس از انتشار توانست جایگاهی را در پرفروش‌ترین‌های Steam به دست آورد. در حال حاضر در آنجا است رتبه 6، درست پشت سر Railroad Empire 2 تازه وارد.

در Above Snakes نیز، اساساً این موضوع با جمع‌آوری مواد و غذا سر خود را بالای آب نگه دارید. کم کم می توانید پایگاهی بسازید، به گسترش آن ادامه دهید و همچنین باید از آن در برابر پیشروی دشمنان و حیوانات وحشی دفاع کنید. برجسته ترین بازی Above Snakes: شما می توانید به تدریج جهان را از مجموعه های مختلف جمع آوری کنید.

با گذشت زمان، قفل دنیای بازی را که ساخته‌اید باز می‌کنید و مهارت‌های خود را برای ساخت ابزارها و تجهیزات مفیدتر و بیشتر بهبود می‌بخشید.

کنجکاو؟ سپس اولین گیم پلی بازی Above Snakes را در اینجا ببینید:

تریلر رسمی Above Snakes

Above Snakes از 25 می 2023 در Steam در دسترس است. هنوز یک کمپین تخفیف کوچک تا اول ژوئن ادامه دارد. به جای 24.99 یورو، RPG بقا در این دوره فقط 22.49 یورو هزینه دارد:

بالاتر از مارها

بالاتر از مارها

بازی Square Glade

فروشندگان برتر Steam در یک نگاه

در حال حاضر حرکت کمی وجود دارد، به خصوص در بالای نمودارهای Steam. Counter-Strike: Global Offensive هفته‌ها است که در رتبه اول قرار دارد و Steam Deck تقریباً به همین مدت در گردن تیرانداز آزاد-بازی نفس می‌کشد.

خوب است بدانید: سونی همچنین به صورت داخلی روی یک گوشی دستی جدید کار می کند، که با این حال نمی تواند حتی طرفداران سرسخت پلی استیشن را از فر خارج کند:

در سایر مکان‌های 10 برتر نوسانات کمی بیشتر است. در حال حاضر، The Outlast Trials تقریباً در جایگاه سوم قرار دارد، تیرانداز Bungie’s MMO Destiny 2 به سختی از سکو باز می‌ماند و با Warhammer 40,000: Boltgun همچنین دارای یک کلبه تیراندازی برای بازی است. بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل. در 10 بازی برتر دوستان پیدا کرد.



منبع