بازیگر نقش اول از این فیلم مارول شرمنده است

اما در این بین، افلک توانست بر “تروما” خود غلبه کند و امروز از او به عنوان بتمن یاد می شود – تاریک تر و سردتر از دردویل در آن زمان. این نقش در عین حال با چارلی کاکس در سریال سابق نتفلیکس بسیار بهتر اجرا شده است. آنقدر خوب است که این جسور خوب حضور مهمان در MCU اجازه داده شد دراز بکشد و به زودی سریال جدید خودش را گرفت.

فیلم خوبی نیست، اما همچنان برای مارول مهم است

فیلم‌های مارول باحال و موفق هستند، اما زمانی قبل از MCU (جهان سینمایی مارول) بود که لزوماً اینطور نبود. 20 سال پیش چنین اثری وارد سینما شد و بازیگر مشهور جهان هنوز از نقش خود در آن شرمنده است – اکنون در دیزنی + برای دیدن.

قابل ذکر است و برای MCU بسیار مهم است: جان فاورو، که اکنون با نام “هپی” هوگان و کارگردان فیلم مرد آهنی شناخته می شود، در “دردویل” فرانکلین نلسون – دوست و وکیل همکار ابرقهرمان نامدار – مجسم می کند. چه کسی در آن زمان فکر می کرد که فاورو 5 سال بعد MCU امروزی را تأسیس کند. فقط یکی هشدار، فیلم اسپین آف الکترا با بازی جنیفر گارنر همسر سابق افلک نیز در دیزنی + موجود است، اما بسیار بدتر (تنها 11 درصد از Rotten Tomatoes). حتما اجتناب کنید و به آن نگاه نکنید.



منبع امروزه ما بن افلک را عمدتاً به عنوان بتمن در DCEU می شناسیم، دنیای فیلم گسترده DC. اما 20 سال پیش، این بازیگر در نقش ابرقهرمانی دیگر و در مارول از همه جا لغزید، زیرا بن افلک مت مورداک نام مستعار بود. “جسور”. ماجراجویی ابرقهرمانی اولیه او اکنون برای تماشا در +Disney در دسترس است، اما آیا واقعاً ایده خوبی است؟

Daredevil (2003) در دیزنی +: زمانی که “بتمن” هنوز برای مارول می جنگید

و چه چیزی برای گفتن در مورد فیلم 2003 باقی مانده است؟ اگر نقاط ضعف آشکار را نادیده بگیرید، یک نقطه ضعف معمولی دریافت می کنید حماسه ابرقهرمانی با حال و هوای دهه 90، حتی اگر فیلم قبلاً در دو هزار فیلمبرداری شده باشد. بنابراین، قبل از اینکه خسته شوید، می‌توانید این فیلم نسبتاً عجیب مارول را تماشا کنید (آن را در دیزنی+ تماشا کنید).

Daredevil (فیلم) – تریلر

کمی پیش بینی در قالب تریلر:

به همین ترتیب با دیزنی +:

حتی در آن زمان، اقتباس کمیک نقدهای متفاوتی دریافت کرد. هیچ کس واقعاً تحت تأثیر قرار نگرفت، کمتر از همه خود «دردویل». در نگاهی به گذشته، افلک این کار را کرد حرف خوبی برای فیلم باقی نمانده. خلاصه غم انگیز او: «تنها فیلمی که واقعاً پشیمانم، «دردویل» است. این فقط من را عصبانی می کند. من عاشق این داستان، این شخصیت و این واقعیت که او اینطور بهم ریخته است، به من چسبیده است.» (منبع: Far Out).