این سازندگان باید پادشاه خودروهای الکترونیکی را از سلطنت خلع کنند

مورفی مقصر این موضوع را در تسلا می‌داند: برد پیشگام خودروهای الکترونیکی بسیار کوچک است و اجازه دهید شکاف های زیادی برای پر کردن رقابت علاوه بر این، سرعت تسلا مورد انتقاد قرار می گیرد. یک مدل موجود را می توان با سرعت غیرقابل مقایسه در کارخانه های گیگ ساخته شد. اما توسعه وسایل نقلیه جدید در تسلا خیلی طول می کشد. سایبرتراک و رودستر سلام می کنند.

اگر همه چیز دیگر در تسلا کار نمی کند، ایلان ماسک هنوز کارهای کافی برای انجام دادن دارد:

فورد، فولکس‌واگن، جنرال موتورز: سازندگان در آستانه تصاحب تاج و تخت تسلا هستند

این کارشناس همچنین از ایلان ماسک رئیس تسلا به شدت انتقاد می کند: او خودش است بیش از حد مطمئن است که غیرقابل جذب است. اما این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاد: سازندگان قدیمی از تسلا یاد گرفتند. مورفی می گوید: «تسلط تسلا در بازار خودروهای برقی، به ویژه در ایالات متحده، به پایان رسیده است. همه چیز به وضوح در جهت مخالف طی چهار سال آینده تغییر خواهد کرد.» او اذعان می کند که فورد بیشترین شانس را برای کسب امتیاز با مدل های جدید – حداقل در ایالات متحده دارد.

در داخل، تحلیلگران آمریکایی چنین انتظاری دارند فورد و جنرال موتورز سهام بازار قابل توجهی را از تسلا می گیرند: به گفته کارشناس جان مورفی، تسلا احتمالا از بیش از 70 درصد بازار خودروهای الکتریکی ایالات متحده امروز به تنها 11 درصد در سه سال آینده سقوط خواهد کرد. با هر کدام 15 درصد، این دو رقیب قدیمی از اسب سرگرمی ایلان ماسک جلوتر خواهند بود (منبع: Finanzen.ch).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
تسلا پادشاه بلامنازع خودروهای الکتریکی است، هیچ سازنده دیگری نمی تواند شمع را برای شرکت آمریکایی نگه دارد. حداقل تا الان اینطور به نظر می رسد. اما کارشناسان انتظار دارند که برتری تسلا به زودی به پایان برسد.

تسلا

تسلا شکست خواهد خورد: مسابقات اتومبیلرانی الکترونیکی رقابت بین خود است

نزول تسلا احتمالا دیری نخواهد آمد. این همان چیزی است که بانک آمریکا در مطالعه سالانه “جنگ خودرو” محاسبه می کند. پیشگام خودروهای الکترونیکی از ایالات متحده آمریکا همچنان رهبر بازار در داخل و در سراسر جهان است. اما به همین جا ختم نمی شود، دیگر سازندگان مشهور باید عصای کار را در دست بگیرند.

در آلمان، فولکس‌واگن خود را رقیب اصلی تسلا می‌داند. تا کنون، به نظر می رسد که هر دو در محدوده محصولات از یکدیگر دوری می کنند. تنها یک نقطه اصطکاک جدی بین ID.5 و مدل Y وجود دارد که از نظر جهت گیری مشابه هستند و همچنین از نظر قیمت به یکدیگر نزدیک می شوند – بسته به نیاز تجهیزات.



منبع