کرایه ماشین با Sixt: اینطوری کار می کند!

همانطور که در مورد اجاره ون Sixt، ابتدا زمان و مکان مورد نظر برای اجاره ماشین را در وب سایت وارد می کنید. اگر از گوشی هوشمند خود استفاده می کنید، برنامه از شما می خواهد که ثبت نام کرده و داده های خود را وارد کنید. از طرف دیگر، در مرورگر می توانید مستقیماً به وسایل نقلیه موجود را جستجو کنید. به محض اینکه در مورد ایستگاه اجاره ای در نزدیکی تصمیم گرفتید، می توانید قیمت های دوره اجاره را نمایش دهید. برای مدت کوتاهی، یعنی تا 4 روز، نرخ روزانه، تا روز بیست و هفتم نرخ هفتگی و برای تمام دوره های اجاره طولانی تر، اجاره بلندمدت از Sixt اعمال می شود. به عنوان یک قاعده، هزینه های روزانه با افزایش دوره اجاره کاهش می یابد.

تایتان کرایه اتومبیل اکنون نه تنها ون و اتومبیل را در برنامه ارائه می دهد، اکنون می توانید اسکوترهای الکترونیکی و اسکوترهای برقی را نیز از طریق برنامه Sixt اجاره کنید. اکنون بیش از 2200 ایستگاه در 105 کشور جهان وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به سرعت و به راحتی از سیکست خودرو اجاره کنید.

تحرک

اجاره خودرو از سیکست: امکان پذیر است به صورت آنلاین یا در شعبه

درباره خود اشتراک گذاری خودرو: پس از ثبت نام در برنامه، ” را انتخاب کنیدسهام“بیرون. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت (در دقیقه)، وضعیت مخزن و اسب بخار، یک ماشین را روی نقشه انتخاب کنید. همچنین می توانید آلایندگی، تعداد درها و صندلی ها، رنگ و دستی یا اتوماتیک بودن خودرو را در اینجا پیدا کنید. به عنوان مثال یک اوپل آسترا 24 سنت در دقیقه قیمت دارد. قیمت بسته به زمان، مکان و مدل انتخابی متفاوت است. اگر تصمیم به خرید ماشین گرفته اید، می توانید آن را به مدت 15 دقیقه رایگان رزرو کنید. با پرداخت هزینه می توانید رزرو را 12 ساعت تمدید کنید. وقتی به ماشین رسیدید، می توانید اجاره را با برنامه شروع کنید – کلید در محفظه دستکش است.

اشتراک خودرو است فقط از طریق برنامه Sixt ممکن است. با این حال، این توابع دیگری مانند ششم سواری و اشتراک ششم پس قطعا ارزش دانلود را دارد. ابتدا حساب خود را راه اندازی می کنید، جزئیات پرداخت را وارد می کنید و گواهینامه رانندگی و هویت خود را تأیید می کنید. برای این کار باید گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی خود را با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود اسکن کرده و یک فیلم سلفی بگیرید. در نهایت جزئیات پرداخت خود را وارد کنید. ثبت نام در خودآزمایی کمتر از 5 دقیقه طول می کشد، سپس می توانید بلافاصله شروع کنید.

برای برنامه Sixt اینجا را کلیک کنید!

سوخت گیری و شارژ می توانید این کار را از طریق برنامه انجام دهید – اگر وسیله نقلیه را با مخزن یا سطح شارژ بالاتر برگردانید، یک کوپن نیز دریافت خواهید کرد. به هر حال، برخلاف اجاره ماشین، می توانید از ماشین های Sixt استفاده کنید در کل منطقه تجاری یا با پایان دادن به سفر در برنامه، آن را به شعبه Sixt در همان کشور برگردانید. اولی روی نقشه با حاشیه قرمز نشان داده شده است.

کدام ایستگاه وانت شما انتخاب می کنید در واقع تصمیم می گیرد که کجا باید ماشین را برگردانید. اگر در ایستگاه قطار یا فرودگاه تصمیم بگیرید که ایستگاهی داشته باشید، ممکن است ایستگاه دیگری وجود داشته باشد هزینه مکان نسبت به شما. همچنین به خاطر داشته باشید که در صورت عدم بازگرداندن وسیله نقلیه به ایستگاه اصلی، باید مبلغی را پرداخت کنید.

ششم: به اشتراک گذاری خودرو اینگونه عمل می کند

مگر اینکه قبل از رانندگی در مورد تعرفه تصمیم گیری کرده باشید، می توانید وسایل نقلیه با موتور احتراقی 200 کیلومتر و 50 کیلومتر برای وسایل نقلیه الکتریکی رانندگی کنید. هر کیلومتر اضافی 34 سنت دیگر هزینه دارد.



منبع