Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
خودروی الکترونیکی کلاسیک بعدی در آستانه انقراض است - مجله تکنولوژی فودزیلا

خودروی الکترونیکی کلاسیک بعدی در آستانه انقراض است

از نظر فنی، این مدل دیگر به روز نیست شارژ سریع با حداکثر 50 کیلو وات پشتیبانی می شود (در نسخه جدیدتر Ze+). با این حال، این تنها از طریق اتصال شارژ CHAdeMO ممکن است، که در ژاپن رایج است و نتوانسته است خود را در برابر شارژ CCS در اروپا نشان دهد. به عنوان مثال، یک ID.3 از VW که از نظر فضا قابل مقایسه است، بسته به تجهیزات، تا 125 کیلو وات بسیار بیشتر را ارائه می دهد.

نسل اول خودروهای برقی خداحافظی می‌کنند، اما در مورد مدل‌های جدید حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد:

BMW نشان می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد: خودروهای الکتریکی از همان ابتدا در حال نابودی هستند

با توجه به اینکه خودروهای الکتریکی از زمان عرضه لیف تا کنون راه زیادی را طی کرده اند، جای تعجبی ندارد. با این حال، ژاپنی ها تقریبا بدون هیچ اثری گذشتند. با واقعی ها به گفته ADAC، این مدل به سختی می تواند با بردهای بین 200 تا 300 کیلومتر متقاعد شود.

نسل اول خودروهای الکتریکی به تدریج در حال از بین رفتن است. پس از اینکه BMW به تازگی تولید و فروش اولین i3 خود را متوقف کرده است، به زودی یک خودروی الکتریکی اولیه دیگر به بازار عرضه خواهد شد: نیسان می خواهد Leaf را متوقف کند. برخی از نوستالژیک ها ممکن است برای ماشین برقی کوچک اشک بریزند، اما دلایل خوبی برای قدم برداشتن وجود دارد.

دیگر خبری از پیشگام خودروهای الکترونیکی نیست: نیسان Leaf را اره کرد

با پایان لیف، نیسان همچنان به خودروهای برقی متکی است. آ جانشین غیررسمی نیز آماده است: کراس اوور SUV Ariya به طور کامل با وضعیت فعلی مطابقت دارد و می تواند به طور قابل توجهی در 500 کیلومتر دوام بیاورد.



منبع

بیش از ده سال است که مشتریان آلمانی که از سنین پایین علاقه زیادی به خودروهای برقی داشته اند، می توانند نیسان لیف را خریداری کنند. اما مدل خیلی قدیمی نمی شود. سازنده ژاپنی به خودروی الکتریکی کوچک خود پایان می دهد، مدل رها می شود و تولید متوقف می شود. هنوز تاریخ مشخصی مشخص نشده است، بله در اواسط دهه – احتمالاً در اوایل سال 2024 – پایان برگ باید فرا برسد. (منبع: اخبار خودرو از طریق اکسیوس).

سال گذشته، مقامات نیسان قبلاً به صراحت اعلام کرده بودند که لیف به شکل فعلی آینده ای ندارد. با این حال، هنوز مشخص نبود که آیا یک بازنگری کامل در انتظار است یا اینکه آیا پیشگام برقی از ژاپن به پایان رسیده است. اکنون مشخص است: نه تنها برگ، همانطور که تاکنون می دانیم، ناپدید خواهد شد. نیسان مدل را ادامه نخواهد داد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

مشابه i3 از BMW، که باواریایی ها نیز اخیراً آن را اره کردند، Leaf نیز نیاز به عادت دارد. شما باید ظاهر خودروی الکتریکی کوچک را دوست داشته باشید، اما نیسان هرگز به سلیقه انبوه – و به همین ترتیب ارقام فروش بالایی دست نیافته است.