اگر نتفلیکس شما را آزار می دهد: چگونه از “استرس پخش جریانی” جلوگیری کنیم

امسال چیزهای زیادی برای انتظار داریم:

4. برای خود محدودیتی تعیین کنید: زیاد نگاه نکن به عنوان مثال یک فیلم در شب، به طور متناوب دو تا سه قسمت از یک سریال. در نهایت، کمتر، بیشتر است.

3. کیفیت به جای کمیت: به همه چیز مزخرف نگاه نکن از خدماتی مانند JustWatch برای فیلتر کردن پیشنهاد بر اساس نیازها و نیازهای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، من چیزی را که کمتر از 6 امتیاز در IMDb دریافت می کند، تماشا نمی کنم، بلکه 7 امتیاز یا بیشتر را دریافت می کنم.

7. دور از چیپس: غذاهای ناسالم طعم خوبی دارند، اما چیپس و شیرینی کولا رژیم غذایی اشتباهی برای مقابله موفق با استرس هستند. از طرف دیگر چای گیاهی و میوه های تازه بسیار بهتر هستند. بنابراین: “یک سیب در روز استرس را از خود دور می کند.”

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شما مجبور نیستید فوراً به همه توصیه های من عمل کنید. اما قبلا یکی تغییر کوچک در عادات روزانه به جلوگیری از “استرس جریان” در آینده کمک می کند. همیشه به یاد داشته باشید: نتفلیکس و شرکت برای سرگرمی هستند و باید سرگرم کننده باشند، نه بیمار. پس خودتان را تحت فشار قرار ندهید سطح سالم پیدا کنید.

سرویس‌های پخش جریانی مانند Netflix، Disney+ و Co. ما را با سریال‌ها و فیلم‌های زیادی سرگرم می‌کنند. با این وجود، یک یا آن کاربر می تواند تحت فشار پیشنهادی دائما در حال رشد قرار گیرد. “استریم استرس” خوب نیست و در شماره فعلی ستون آخر هفته گیگا به شما خواهم گفت که در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید.

نتفلیکس
همه شما تمام شب بدون سرویس‌های پخش جریانی مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney+ و Co. چه کاری انجام می‌دهید؟ با هم صحبت کنیم؟ خدا نکند! ما نمی‌خواهیم اجازه دهیم آنقدر پیش برود با این حال، جریان همچنین می تواند استرس زا باشد، یعنی زمانی که به خود اجازه می دهید در مواجهه با عرضه بیش از حد محض تحت فشار قرار بگیرید.

اگر علائم ذکر شده بر شما تأثیر نمی گذارد، فقط می توان به شما تبریک گفت. بقیه باید به دنبال کننده های من بپیوندند 7 نکته برای مقابله با “استرس جریان” آن را به دل بگیرید یا آن را به عنوان یک پیشنهاد درک کنید.

1. واقعیت را بپذیرید: در طول زندگی خود هرگز نمی توانید تمام فیلم ها و سریال هایی را که در نتفلیکس و شرکت در انتظار شما هستند ببینید. Ergo: حتی سعی نکنید تا حد امکان آن را ببینید.

6. هر چند وقت یکبار بیرون بروید: از روی کاناپه بلند شوید، کفش‌هایتان را بپوشید و در اطراف بلوک قدم بزنید. هوای تازه خوب است و می توانید دوباره افکار خود را جمع آوری کنید. به این ترتیب چیزی را که می بینید پردازش می کنید و بهتر در حافظه شما می ماند.

2. از فصل اول اجتناب کنید: نتفلیکس آن یک برنامه جدید داغ را دارد که همه درباره آن صحبت می کنند؟ آن را فراموش کنید و هرگز فصل اول را تماشا نکنید. بهتره منتظر بمونیم و ببینیم اگر مشکل پیش برود، سریال به هر حال کنسل خواهد شد. فقط زمانی که فصل دوم تایید شد می توانید شروع کنید. تا آن زمان: پاهای خود را ثابت نگه دارید.

افکار من برای آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و انعکاس «سیل خبری» هفته در پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

سلامتی شما مهمتر است

تریلر انگلیسی فیلم های Netflix 2023

و این پیشنهاد در حال رشد و افزایش است. به ویژه نتفلیکس هر ساعت محتوای جدیدی منتشر می کند، چه کسی قرار است ادامه دهد؟ دیگه نگاه نکن؟ شما نمی توانید، پس از همه شما برای آن هزینه می کنید. بنابراین شما “باید” چیزی را ببینید. چه استرسی؟!

“استرس جریان” از نتفلیکس و شرکت: 7 نکته برای جلوگیری از آن

5- خواب کافی داشته باشید: علاوه بر نکته شماره 4، یک سری را تا ساعت 2 بامداد ادامه ندهید. زودتر به رختخواب بروید و خودتان را با یک خواب راحت در شب پذیرایی کنید. سالم تر است و به طور کلی در کاهش استرس خوب است.