اپل واچ از آیفون یاد می گیرد: ویژگی ساعت هوشمند بهبود یافته است

با آپدیت آتی watchOS 9.4، سازنده آیفون در حال بهبودهای زیادی در سیستم عامل Apple Watch است. اپل هنگام ایجاد تغییر، آیفون را به عنوان مدل در نظر می گیرد.

سیب

در آینده، آنها دیگر به طور تصادفی بیش از حد نخواهند خوابید، زیرا اپل عملکرد قبلی را تصحیح می کند یا یک ویژگی را بهینه می کند. چه کسی تابع است » جلد برای بی صدا « که در اپل واچ استفاده می شود، می توانید با یک حرکت ساده ساعت هوشمند را به طور کامل بی صدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نمایشگر ساعت را حداقل به مدت 3 ثانیه با دست خود بپوشانید.

یک ویژگی کاربردی، به عنوان مثال، در سینما، تئاتر یا جلسات. با این حال، تا به حال اتفاق افتاده است که این عملکرد به طور تصادفی در هنگام خواب توسط کاربرانی که در شب از ساعت استفاده می کنند فعال شده است. از آنجایی که اپل واچ کاملا بی صدا است، ساعت زنگ دار تنظیم شده نیز بی صدا است.

البته این به نفع مخترع نیست و برای مثال برای آیفون به صراحت کنار گذاشته شده است. در آنجا، حتی اگر کاربر تلفن همراه را خاموش کرده باشد یا عملکرد “مزاحم نشوید” را فعال کرده باشد، به طور قابل اعتماد به صدا در می آید. از این پس، اپل واچ نیز این گونه رفتار خواهد کرد. آ در آینده، دیگر امکان بی صدا کردن تصادفی زنگ هشدار وجود نخواهد داشت. (منبع: MacRumors).

کالیبراسیون باتری برای مدل اپل واچ

نه تنها iOS 16.4 برای آیفون در حال حاضر در بلوک های شروع است، بلکه به اصطلاح “کاندیدا آزاد” نیز نامیده می شود. watchOS 9.4 برای اپل واچ این روزها در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت. Ergo: اپل همچنین حداکثر تا هفته آینده این آپدیت را در اختیار کاربران عادی قرار خواهد داد.

تنظیم هشدار: اپل واچ در آینده مانند آیفون رفتار خواهد کرد

مجموعه فعلی ساعت های هوشمند اپل:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به هر حال، دارندگان اپل واچ سری 6 بزرگ (44 میلی متری) باید حتماً به روز رسانی آتی WatchOS 9.4 را یادداشت کنند. همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، اپل با به‌روزرسانی ساعت هوشمند ذکر شده با این مدل را نیز کالیبره خواهد کرد. به طوری که نشانگر باتری دوباره با واقعیت مطابقت داشته باشد.