کیانو ریوز فاش می‌کند که همیشه دوست داشته نقش کدام قهرمان مارول را بازی کند

یکی از طرفداران می خواست بداند آیا ریوز قبلا با جیمز گان قرار می گیرد یا خیر کنستانتین 2 پاسخ کوتاه کیانو ریوز: “بله – و من هم امیدوارم.”

در فیلم John Wick: Chapter 4، کیانو ریوز در تاریخ 23 مارس 2023 به سینماهای آلمان بازخواهد گشت. اولین صحنه های فیلم را می توانید در تریلر مشاهده کنید:

هیو جکمن قبلاً در نقش ولورین در Deadpool 3 برنامه ریزی شده است، اما این بدان معنا نیست که آرزوی کیانو ریوز محقق نخواهد شد. بالاخره ریوز ممکن است تجسم نسخه تاریک ولورین به نام Weapon X، که حتی بی رحمانه تر و بی رحمانه تر است – البته آیا این داستان باید به فیلم تبدیل شود.

نئو، جان ویک، کنستانتین – کیانو ریوز در گذشته شخصیت هایی را بازی کرده که نوعی شخصیت ابرقهرمانی دارند. در یک تاپیک AMA (از من هر چیزی بپرس) در Reddit، این بازیگر 58 ساله کالت فاش کرد که او همچنین دوست دارد در نقش ولورین جانشین هیو جکمن شود:

سوال از kailai2133: آیا تا به حال نقشی در حرفه شما وجود داشته که از رد کردن آن پشیمان شوید؟

John Wick: Chapter 4 – Trailer German

کیانو ریوز چه چیز دیگری فاش کرده است؟

کیانو ریوز ستاره بازیگری در Reddit به سوالات طرفدارانش پاسخ داد. او اسرار جالب زیادی را در بخش نظرات به اشتراک گذاشت – از جمله اینکه دوست دارد کدام قهرمان مارول را بازی کند. فکر می کنید هیو جکمن در این مورد چه فکر می کند؟

کیانو ریوز فاش کرد: من همیشه دوست داشتم نقش ولورین را بازی کنم

پاسخ از کیانو ریوز: نه، اما من همیشه دوست داشتم در نقش ولورین بازی کنم.

یکی از کاربران Reddit به ریوز اشاره می کند محققان آلمانی یک ترکیب آلی را به نام او نامگذاری کرده اند (منبع: CNN). دلیل منطقی: “لیپوپپتیدها به قدری موثر می کشند که ما آنها را به نام کیانو ریوز نامگذاری کردیم، زیرا او در نقش هایش نیز بسیار کشنده است.” کیانو ریوز متملق است اما خاطرنشان می کند که آنها باید به سادگی نام ترکیب را جان ویک می گذاشتند.



منبع

در تاپیک Reddit، کیانو ریوز به سوالات بسیاری از طرفداران پاسخ داد. مثلاً این را فاش کرد ساعت و حلقه ازدواج جان ویک، شمشیر 47 رونین و قرص قرمز ماتریکس هنوز در اختیار اوست..