ال‌جی مشتریان را آزار می‌دهد: تلویزیون بعد از به‌روزرسانی بدتر می‌شود

برای تلویزیون های فعلی از بهار 2023 ال جی از webOS 23 استفاده می کند، که تفاوت قابل توجهی با نسخه های قبلی خود دارد. با این حال، صاحبان تلویزیون‌های هوشمند کمی قدیمی‌تر به دنبال این موضوع هستند. سازنده برنامه ای برای نصب webOS 23 بر روی تلویزیون هایی که قبل از سال 2023 منتشر شده اند، ندارد.

به گفته یکی از سخنگویان ال جی، این تغییر معرفی شده است قابلیت استفاده و ناوبری را بهبود بخشید. مشتریان باید پس از خرید تلویزیون ال‌جی همچنان منتظر پشتیبانی مداوم باشند (منبع: FlatpanelsHD).

ال‌جی در حال حاضر برای برخی از تلویزیون‌های خود که دارای webOS 5 هستند، به‌روزرسانی ارائه می‌کند. این امر رابط کاربری را تغییر می دهد که اکنون یادآور webOS 6 است. کاربران باید به یک نمای تمام صفحه جدید که دیگر شامل نوار مفیدی نیست عادت کنند.

ال جی الکترونیکس

LG: نمایش تمام صفحه پس از به روز رسانی نرم افزار

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هنگام خرید تلویزیون باید به این موارد توجه کنید:

LG: webOS 23 فقط برای آخرین تلویزیون ها

اگر کاربران نمای جدید را دوست ندارند و ترجیح می دهند به نمای قبلی برگردند، می توانند نوع webOS 5 را از طریق تنظیمات پیدا کنید. از طرف دیگر، با خاموش کردن به‌روزرسانی خودکار، می‌توان از وارد کردن خود به‌روزرسانی جلوگیری کرد.

با به روز رسانی 4.41.35 برای webOS 5، تلویزیون های هوشمند نمایی خواهند داشت که قبلاً از webOS 6 شناخته شده است. نمای تمام صفحه جدید است در تلویزیون های OLED و LED ال جی 2020 انتظار می رود. مدل‌های LG ZX، GX، CX و BX از جمله افرادی هستند که آسیب دیده‌اند و همچنین تلویزیون‌های سری NANO و UN.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

از 17 می، ال‌جی در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای برخی از تلویزیون‌های خود است. کاربران بلافاصله متوجه تفاوت خواهند شد زیرا رابط کاربری به طرز محسوسی تغییر کرده است. برخلاف قبل، نوار مفید در پایین صفحه دیگر در دسترس نیست. از اینها می توان برای فراخوانی توابع و برنامه ها استفاده کرد.