افسانه علمی تخیلی بسیار تحسین شده به نمودارها حمله می کند

استودیو Nightdive

و این به این آسانی نیست، زیرا شدان همیشه شما را می بیند.

شوک سیستم

شوک سیستم

System Shock که از ابتدا بازسازی شده است دارای گیم پلی جدید، گرافیک کاملاً اصلاح شده و سایر ویژگی هایی است که کلاسیک فرقه را وارد قرن بیست و یکم می کند. این بازی برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series منتشر شد.



منبع

بازسازی یک افسانه علمی تخیلی مشهور جهان در حال حاضر در چارت های Steam هجوم آورده است و همه کسانی را که می خواهند در نهایت با گرافیک بهتر به این کلاسیک برسند را فرا می خواند.

System Shock نمودارهای Steam را شوکه می کند – و 10 تای برتر را فتح می کند

اکنون است System Shock به عنوان یک بازسازی بازگشته است و از زمان انتشار در 30 می 2023 در 10 جدول برتر استیم قرار گرفته است (منبع: Steam). توسعه‌دهنده استودیو Nightdive سال‌ها تلاش کرده است تا کلاسیک قدیمی را به سال 2023 بازگرداند: با مکانیک‌های شبیه به BioShock، گرافیک جذاب و در عین حال آنقدر سازگاری با نسخه اصلی که فضای مرموز و مرموز حفظ شده است.

زبان ها:آلمانی

مجوز:نرم افزار رایگان

هر گیمری باید نام System Shock: Der را شنیده باشد تیرانداز علمی تخیلی 1994 با عناصر RPG هنوز بر روی MS DOS (سیستم قبل از ویندوز) اجرا می شد، اما قبلاً یک دیدگاه اول شخص و چندین ویژگی چشمگیر را ارائه می داد که در آن زمان جدید بودند. System Shock به سرعت افزایش یافت و تبدیل به کلاسیک نهایی شد – این بازی الهام بخش سری BioShock، سری Deus Ex و Prey بود.

نسخه:2.10.91.91