Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
مک بوک انقلابی روی سایدینگ فرود آمد - مجله تکنولوژی فودزیلا

مک بوک انقلابی روی سایدینگ فرود آمد

یادداشت داخلی اپل اکنون نشان می دهد که سازنده در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است مک بوک با صفحه نمایش 12 اینچی در پایان ژوئن 2023 به عنوان “منسوخ” طبقه بندی می شود (منبع: MacRumors). طبقه بندی که اپل به طور مرتب هفت سال پس از توقف فروش انجام می دهد.

به‌روزرسانی‌های ماشین‌حساب دنبال شد، آخرین مورد در ژوئن 2017. سپس در جولای 2019 به‌طور کامل متوقف شد. نسخه های به روز شده از ترتیبات آینده هستند هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته است. بنابراین کاربران هنوز یک دوره مهلت خاص را دریافت می کنند.



منبع

به ویژه قابل ذکر و آینده نگر: The طراحی باتری تراس، که امکان ادغام باتری بزرگتر را در محفظه نازک رایانه همراه فراهم می کند.

اپل خط می کشد: مک بوک 12 اینچی در چند روز منسوخ شد

مک بوک بیش از 8 سال پیش معرفی شد:

در مارس 2015، اپل اولین مک بوک (رتینا) را با صفحه نمایش 12 اینچی معرفی کرد. برای نوت بوک های اپل امروزی ماشین حساب پیشگام. چیزهایی مانند صفحه کلید تخت، USB-C، پد لمسی Force Touch و دور شدن از لوگوی اپل که زمانی روشن بود، همچنان پابرجا هستند.

مک بوک 12 اینچی: اولین نگاه (2015)

این عواقب برای کاربرانی دارد که امروزه هنوز از رایانه استفاده می کنند. اگر این یک نقص باشد، خواهد شد نه اپل و نه یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل مک بوک را تعمیر نمی کنند. بنابراین مالکان تنها هستند یا باید شانس خود را در کارگاه های مستقل جستجو کنند.

دو سال پیش در تابستان به عنوان یک محصول به اصطلاح وینتیج طبقه بندی شد. برخلاف طبقه‌بندی منسوخ و متوقف‌شده، اپل همچنان در صورت تمایل تعمیرات را انجام می‌دهد، مشروط بر اینکه وضعیت قطعات یدکی این امکان را فراهم کند. با این حال، اگر محصول اپل به عنوان “منسوخ” طبقه بندی شود، این آخرین گزینه نیز منقضی می شود.

آخرین به روز رسانی نرم افزار بزرگ 3 سال پیش

مک بوک 12 اینچی اصلی بود آخرین فروش در آوریل 2016. در حال حاضر حداکثر می تواند با macOS 11 Big Sur که در سال 2020 معرفی شد اجرا شود.

یک مک بوک زمانی انقلابی بالاخره روز خود را سپری کرد. به زودی اپل این موضوع را برای همیشه کنار گذاشته است. اما عواقب این کار برای هر یک از کاربران رایانه اپل چیست؟

سیب