از o2 کپی شده؟ Telekom اکنون حجم داده بیشتری را نیز به شما می دهد

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

با توجه به Telekom، حجم داده های اضافی از طریق برنامه MeinMagenta فعال کنید. در آنجا باید هر ماه تأیید کنید که می‌خواهید از هدیه داده استفاده کنید. همچنین، یکی وجود دارد محدودیت 10 گیگابایت، حداکثری که به عنوان هدیه می گیرید اگر این نوع خاص از امتیازات وفاداری را در Telekom برای بیش از 20 سال جمع آوری کنید، پس از آن چیزی اضافی دریافت نخواهید کرد.

خرید تلفن همراه به عنوان بخشی از قرارداد یا به صورت جداگانه؟ ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید:

از ژوئیه، Telekom یک پیشنهاد دائمی جدید را ارائه می کند که قصد دارد (دوباره) وفاداری به قرارداد را ارزشمند کند. در سال، که مشتریان Telekom از تعرفه MagentaMobil استفاده می کنند، وجود دارد 500 مگابایت حجم داده پرسرعت در هر ماه در بالا. هیچ هزینه اضافی برای این وجود ندارد.

تنها مزیت ارائه شده توسط تبلیغات Telekom این است که پاداش به صورت گذشته اعمال می شود. در تئوری، اگر برای مدت طولانی مشتری بوده‌اید، می‌توانید از همان ابتدا یک هدیه داده سنگین درخواست کنید. با این حال، در این مورد احتمالاً شما نیز یکی را دارید تعرفه بسیار قدیمی و بسیار گران که حتی با هدیه داده در مقایسه فعلی نتیجه نمی دهد.

در حال حاضر تعرفه های جوان Telekom سالانه را دو برابر می کند پاداش داده به 1 گیگابایت با همان محدودیت حداکثر 10 گیگابایت. برای مشتریان اعتباری، 500 مگابایت در سال وفاداری قرارداد نیز وجود دارد. در اینجا حد مجاز دو برابر حجم داده های پیش پرداخت تعیین شده است.

احمقانه فقط مشتریان از این رقابت سود بیشتری می برند: o2 چند هفته پیش مزایای Grow را به برنامه های تلفن همراه خود معرفی کرد. در اینجا، مشتریان معمولاً حجم داده بیشتری را به صورت رایگان نسبت به Telekom دریافت می کنند. با 8 گیگابایت در قرارداد، حدود 1 گیگابایت اضافی در سال وجود دارد در حالی که شما هر سال 5 گیگابایت رایگان با حجم داده 25 گیگابایت دریافت می کند. اگر به حجم داده زیادی نیاز دارید و انتظار دارید تقاضای فزاینده ای داشته باشید، با o2 در دستان بسیار بهتری هستید.

مشخص نیست که آیا پاداش داده جدید بر هدایای محبوب یکباره Telekom نیز تأثیر می گذارد یا خیر:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این تغییر برای مشتریان فعلی اعمال خواهد شد که از تابستان امسال برای هر سال در قرارداد فعلی خود پاداش دریافت خواهند کرد. ما به این وفاداری با حجم داده های اضافی پاداش می دهیم و ما را داریم با تشکر از شما عمداً به گونه ای طراحی شده است که وفادارترین آنها بیشترین سود را دارند.» Torsten Brodt، مسئول ارتباطات سیار و همگرایی در Telekom آلمان (منبع: Telekom) می گوید.

مشتریان جدید در تعرفه MagentaMobil نیز می توانید از این پیشنهاد استفاده کنید. برای آنها دوره جمع آوری با انعقاد قرارداد شروع می شود. برای هر سال آینده نیز 500 مگابایت حجم داده اضافی وجود خواهد داشت. Telekom پیشنهاد را تغییر می دهد تیز از ابتدای تیر.

محدودیت در Telekom: مشتریان باید این را بدانند

در Telekom، بدیهی است که آنها بالاتر از الهام گرفتن از رقابت نیستند. هر چه مدت طولانی‌تری مشتری ارائه‌دهنده پیشرو ارتباطات سیار آلمان باشید، حجم داده‌های بیشتری در حال حاضر و در آینده رایگان خواهد بود. دقیقاً این پیشنهاد مدت‌هاست که در o2 موجود است – و در آنجا می‌توانید حتی گیگابایت بیشتری دریافت کنید.

پیشنهاد Telekom: هدیه داده در O2 قالب بود