سیمپسون ها: 12 پیش بینی آشکار که کاملا درست بود

بنابراین، برای پرسیدن مستقیم این سوال: آیا سیمپسون ها می توانند آینده را پیش بینی کنند؟ با پیمایش در مقاله ما تصمیم خود را بگیرید.

سیمپسون ها تمایل عجیبی به پیش بینی آینده دارند. این را 12 صحنه از قسمت های مختلف ثابت می کند که در اینجا به شما ارائه می دهیم.

آیا سیمپسون ها حتی شیوع ویروس کرونا را پیش بینی کرده بودند؟ نه به طور مستقیم شاید – اما در اپیزود 1993 “مارج دستگیر می شود” بیماری خیالی “آنفولانزای اوزاکا”، یک سرماخوردگی از اوزاکا، شایع می شود. با این حال، پیش بینی نامیدن این قسمت ممکن است کمی دشوار باشد.

یک قسمت کلاسیک سیمپسون ها قسمتی است که در آن مردم اسپرینگفیلد اعتراض کردند که دیوید میکل آنژ باید در شهرشان نمایش داده شود. در سال 2016 قرار بود نسخه ای از مجسمه معروف در سن پترزبورگ روسیه به نمایش گذاشته شود. همچنین اعتراضات متعددی به این نمایشگاه به دلیل فحاشی آن صورت گرفت.

ترامپ رئیس جمهور بود – و این در سال 2000، در یک قسمت سیمپسون ها در آینده بود. در قسمت «نگاه آینده بارت»، لیزا سیمپسونز در سال 2030 ریاست جمهوری را بر عهده می گیرد و جانشین خود دونالد ترامپ می شود.

چیزهایی در جهان وجود دارند که وجود ندارند – یا نباید وجود داشته باشند، حداقل بر اساس تصور خود ما از جهان. سیمپسون‌ها یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تمام دوران است، و با پرداختن مداوم طنز به رویدادهای مهم جهان، تقریباً همیشه به روز می‌ماند – یا حتی در بالاجاری؟ برخی از قسمت‌های سیمپسون‌ها به چیزهایی می‌پردازند که هنوز اتفاق نیفتاده‌اند، و برخی از آنها به روش‌های شگفت‌انگیزی اتفاق افتاده‌اند.

پیش بینی های بیشتر سیمپسون ها در ویدیوی KINO.de:



منبع

سال 1995 است، زمانی که سیمپسون ها قبلاً ساعت هوشمند را در یک قسمت ایجاد کردند – حدود 20 سال قبل از اینکه دستگاه های مشابه واقعاً وارد بازار شوند.

اما آیا این نیز برج لندن را توضیح می دهد؟ خوب، چه کسی می داند. شاید سازندگان سیمپسون ها مسافران زمان باشند.

آیا سیمپسون ها می دانستند بازی تاج و تخت چگونه به پایان می رسد؟ مراقب باشید، اسپویلرها (اگر هنوز بازی تاج و تخت را ندیده اید): اینکه دنریس تارگرین و اژدهایش در حال نابود کردن کل کینگز لندینگ با خاک آتشین هستند، همه ما در واقع فقط در سال 2019، زمانی که آخرین قسمت سریال محبوب HBO بود، می دانستیم. سریال منتشر شد با این حال، این اسکرین شات از The Simpsons مربوط به سال 2017 است، به طور دقیق تر: فصل 29، قسمت 1. این قسمت به بازی تاج و تخت اشاره می کند و همچنین در یک صحنه نشان می دهد که چگونه هومر یک اژدها را زنده می کند، که سپس یک شهر را می سوزاند.

بیشتر در مورد سیمپسون ها؟ خنده دارترین قسمت های سریال کمدی را برای شما گردآوری کرده ایم.

سیمپسون ها چگونه آینده را پیش بینی می کنند؟

در اپیزود “عروسی لیزا” از سال 1995، لیزا از لندن بازدید می کند – تنها چیز عجیب این است که ساختمانی در آنجا وجود دارد که حتی وجود نداشته است: در کنار پل برج در پس زمینه، آسمان خراشی وجود دارد که وجود نداشت. زمان داشت. با این حال، در این میان، در واقع چنین آسمان خراش نوک تیز دقیقاً در این نقطه وجود دارد، یعنی The Shard. اتفاقی؟ پیش بینی؟ یا سازندگان سیمپسون ها با برنامه ریزان شهر لندن برای صرف چای ساعت 5 ملاقات کردند؟

Century Fox قبلاً توسط دیزنی در سال 1998 خریداری شده بود – حداقل با سیمپسونها. در واقع، تا سال 2019 این اتفاق نخواهد افتاد.

برخی هنوز هم ادعا می‌کنند که سیمپسون‌ها شیوع ویروس ابولا را پیش‌بینی کرده بودند: در قسمت 1997 «داستان ساکسیفون»، مارج بارت خواندن کتاب «جورج کنجکاو و ویروس ابولا» را پیشنهاد می‌کند. در آن زمان، ویروس ابولا شناخته شده بود، اما به هیچ وجه در این حد.

در اوایل سال 1993، این دو شعبده باز معروف در قسمت سیمپسون ها تحت عنوان «تسخیر شده توسط شیطان» مورد حمله ببر خود قرار گرفتند که در واقع رام شده بود. ادای احترام به زیگفرید و روی ده سال بعد جدی می شود – زمانی که روی هورن توسط ببرش روی صحنه به شدت مجروح می شود. هر دو جادوگر از آن زمان مرده اند، اما این ربطی به ببرها نداشت.

در سال 1994 اپیزود سیمپسون ها “Lisa auf dem Eise” منتشر شد که در آن، در میان چیزهای دیگر، یکی از اجداد آیفون امروزی مورد هدف قرار گرفت: در اینجا کرنی و دولف قلدرهای مدرسه یادداشت “بیت کردن مارتا” را می نویسند، که تصحیح خودکار به “” تغییر می کند. مارتا را بخور» تصحیح می شود. واقعیت جالب: یکی از مدیران سابق اپل بعداً اعتراف کرد که این قسمت از اپل الهام گرفت تا ویژگی تصحیح خودکار را کمی بیشتر تغییر دهد.

فقط چگونه این کار را انجام می دهند؟ این نوع پیش‌بینی‌ها چیزی نیست که مجموعه‌های علمی تخیلی مانند پیشتازان فضا تا به حال انجام نداده باشند – و به نوبه خود ارتباط چندانی با نگاه کردن به گوی بلورین ندارند: اگر فیلمنامه‌نویسی آینده را تصور کند، گاهی اوقات اجتناب‌ناپذیر است که او نیز به این موضوع پناه می‌برد. چند فانتزی که بعداً به حقیقت می پیوندند. جدا از این که رسانه ها نیز می توانند الهام بخش باشند.

یا به قول یکی از نویسندگان چندین قسمت سیمپسون ها: به طور کلی می‌گویم اگر مردم فکر می‌کنند که سیمپسون‌ها چیزی را پیش‌بینی کرده‌اند، فقط به این دلیل است که ما رویدادهای واقعی را طنز می‌کنیم و همانطور که تاریخ تکرار می‌شود، به نظر می‌رسد که ما چیزهایی را پیش‌بینی می‌کنیم.»

شبیه ساز کشاورزی در این کشور طرفداران بسیار زیادی ایجاد کرده است – و در سال های اولیه فیس بوک به ندرت از “Farmville” گذشت. سازندگان سیمپسون لذت باغبانی مجازی و کاشت را در سال 1997 شبیه ساز کار در حیاط پیش بینی کردند.