بخش نمایشگر سامسونگ در SID Display Week 2023 یکی دارد صفحه نمایش OLED جدید با حسگر اثر انگشت و ضربان قلب یکپارچه ارایه شده. به لطف سنسور نور داخلی، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها دیگر نیازی به نصب حسگر اثرانگشت جداگانه در زیر پنل OLED ندارند، که به گفته رهبر بازار جهانی، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و فضا می‌شود.

ظاهراً فناوری جدید حسگر نور نه تنها می تواند اثر انگشت را از چندین انگشت به طور همزمان تشخیص دهد. بلکه داده های ضربان قلب را نیز ثبت کنید. سامسونگ علاوه بر احراز هویت بیومتریک دقیق تر و سریعتر، حوزه کاربرد را در اندازه گیری فشار خون نیز می بیند. علاوه بر این، سطح استرس مالک باید شناسایی و پردازش شود.

این فناوری می تواند در گوشی های هوشمند استفاده شود، اما می توان از آن در ساعت های هوشمند نیز استفاده کرد. به گفته سامسونگ، این اولین نمایشگر در نوع خود است که می تواند به طور همزمان اثر انگشت را برای شناسایی دقیق بخواند و ضربان قلب را بررسی کند. عملکرد اخیر می تواند در آینده در برنامه Samsung Health به استاندارد تبدیل شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.