از این به بعد، کاربران چیزی دریافت نخواهند کرد

اگر می‌خواهید، می‌توانید تا پایان ماه می ۲۰۲۳ یکی دیگر دریافت کنید انواع فیلم از آرشیو پارامونت پیکچرز در نتفلیکس در این کشور تحسین کنید. با این حال، این مجوزها اکنون به پایان رسیده و استودیوی فیلمسازی در حال بازیابی این محتوا است. اگر می‌خواهید اکنون آن‌ها را ببینید، فیلم‌ها را در Paramount+ پیدا خواهید کرد و باید مشترک سرویس پخش دیگری شوید.

نتفلیکس بسیاری از فیلم‌های بلند را مستقیماً به Paramount+ از دست می‌دهد

نت‌فلیکس نه تنها فیلم‌ها و سریال‌های جدیدی دارد، بلکه شکایت‌هایی درباره خروج دوباره وجود دارد. در پایان ماه مه، ارائه‌دهنده استریم مجموعه کاملی از فیلم‌ها را به رقابت از Paramount+ از دست داد. شامل دو کلاسیک از دهه 80 و 90.

نتفلیکس

بی خبر – دیگه چی؟ – تریلرها

با امتیاز IMDb 6.9 و 81 درصد در Rotten Tomatoes، «Clueless – Was Else!» حتی منتقدان را متقاعد کرد. قطعاً امروز هم ارزش دیدن دارد.



منبع

Footloose (1984) – تریلر

به هر حال: در “بی خبر – دیگر بود!” بازی می کند پل راد (مرد مورچه ای)، برادر ناتنی سیلورستون، یکی از اولین نقش های مهم او.

حداقل شما می توانید یک هفته Paramount+ را رایگان امتحان کنید و نیازی به پرداخت از قبل ندارید (Paramount+ را تماشا کنید). مهم‌تر این است که همه محتوا همچنان با حداکثر Full HD (1080p) نشان داده شود، زیرا 4K هنوز پشتیبانی نمی‌شود. این ویژگی بعدا خواهد آمد.

فیلم رقص آمریکایی وجود دارد “Footloose” محصول 1984. این موضوع باعث شد بازیگر کوین بیکن به یک سوپراستار تبدیل شود و سپس به طور غیرمستقیم منجر به “ربوده شدن” او توسط “نگهبانان کهکشان” در “ویژه تعطیلات” مارول از سال 2022 شد. اعطا شد.

از جمله فیلم هایی که نتفلیکس اکنون در حال بازنده شدن است نیز هستند دو کلاسیک مطلق فرهنگ پاپ، که امروز هم دیدنشان لذت بخش است.

علیه ممنوعیت رقصیدن با کوین بیکن

یک دهه بعد، 1995 ظاهر می شود “بی خبر – چه چیز دیگری!” یک فیلم کالت دیگر آلیشیا سیلورستون در کمدی نوجوان آمریکایی بازی می کند. “دختر رویایی” دهه 90 هنوز باید از موزیک ویدیوهای گروه Aerosmith برای همه آشنا باشد.

شما می خواهید بلافاصله با هم برقصید:

به عنوان مثال، IMDb تنها 6.6 می گیرد و فیلم حتی با 52 درصد در Rotten Tomatoes سقوط می کند. اما طرفداران تحت تأثیر این موضوع قرار نگرفته اند و با شادی با آهنگ عنوان جذاب کنی لاگینز می رقصند – که هنوز هم امروز در هر عروسی ضروری است.

فیلم نوجوان با قالب ادبیات

چیزی که ممکن است بسیاری ندانند، این فیلم یک پیچش مدرن است رمان جین آستن اما. ترفندی نه غیر معمول این زمان برای ارتباط جوانان با ادبیات جهان. در این زمینه باید «رومئو + ژولیت ویلیام شکسپیر» را از سال بعد با لئوناردو دی کاپریو و کلر دینز نیز به یاد آورد.

چه جالب: