خودروهای الکترونیکی با شما سریع‌تر: فولکس‌واگن وعده‌های بزرگی می‌دهد

Labbé نمی خواهد تضمینی برای آینده بدهد. ولی: ما نشانه های واضحی از بهبودی می بینیم.» فولکس واگن برای اطمینان از اینکه دیگر چنین مشکلاتی رخ نمی دهد، تولید را انعطاف پذیرتر کرده است. در ولفسبورگ، ID.3 و موتور احتراقی Tiguan به صورت موازی تولید می شوند. بسته به اینکه کدام مدل تقاضای بیشتری دارد، فولکس‌واگن می‌تواند تولید را بیشتر روی یکی از این دو متمرکز کند.

فولکس‌واگن نیز پیشرفت‌هایی در این زمینه داشته است پردازش سفارشات عقب افتاده بر اساس این گزارش، 660 هزار خودرو به دلیل کمبود قطعات، تکمیل نشدند. در این بین فولکس واگن آنها را دارد تولید دوباره به میزان قابل توجهی افزایش یافت. به عنوان مثال، در حال حاضر شیفت های اضافی در کارخانه اصلی ولفسبورگ در حال انجام است. کارخانه های فولکس واگن “بسیار بهتر از سال گذشته استفاده می شوند”.

VW ID.7 را در حال حرکت نشان می دهد

فولکس واگن در مسیر درست: تنگناها به همان اندازه خوب هستند

جوانترین دسته و پرچمدار سری ID فولکس واگن ID.7 است:

هر کسی که به یک خودروی الکترونیکی از فولکس واگن علاقه دارد، اکنون لحظه مناسب را انتخاب کرده است. زمانی که به عنوان بهترین خودروی الکتریکی از گروه فولکس واگن معامله شد اشکودا انیاق کوپه از سوی دیگر، زمان انتظار بهبود یافته است اما هنوز عادی نشده است.



منبع

«زمان تحویل مدل‌های تمام الکتریکی در خانواده ID ما در حال حاضر گنجانده شده است دو تا سه ماه“، بنابراین Labbé در عبارت. بنابراین، بسته به انتخاب شما، می تواند سریعتر به آنجا برسد. به خصوص زمانی که مشتریان برای یک پیکربندی از پیش پیکربندی شده تصميم گرفتن. در این موارد می تواند حتی سریعتر باشد (منبع: Wolfsburger Allgemeine Zeitung از طریق RND).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

زمان‌های تحویل طولانی مدت‌ها بر صنعت خودروسازی تسلط داشت. موتورهای احتراقی و خودروهای برقی گاهی اوقات بسیار طولانی بوده اند – و برخی از مشتریان هنوز منتظر هستند. فولکس‌واگن می‌خواهد به این موضوع پایان دهد – و وعده‌ای جذاب به خریداران خودرو می‌دهد.

خودروهای الکترونیکی به سرعت در دسترس هستند: اعلامیه بزرگ فولکس‌واگن

برای مشتریان فولکس‌واگن معمولاً فقط باید حداکثر سه ماه فوت شدن تا زمانی که خودرو الکترونیکی جدید آماده شود. این موضوع توسط Imelda Labbé، عضو هیئت مدیره مسئول فروش اعلام شد. هرکسی که از این به بعد یکی از مدل های سری ID فولکس واگن را انتخاب کند، می تواند منتظر این واقعیت باشد که استرومر به زودی جلوی در خواهد آمد یا می توان آن را برداشت.

دلیل عرضه سریعتر خودروهای برقی این است وضعیت تحویل بهتر. کمبود تراشه و سایر محصولات اولیه و همچنین مشکلات در زنجیره تامین باعث افزایش زمان انتظار برای خودروهای جدید برای بسیاری از خودروسازان برای چندین سال شده بود. حالا او دارد گره ها تا حد زیادی باز شد.