بسیاری از گیمرها استراتژی جدید سونی را دوست نخواهند داشت

نیمی دیگر در تولید و توسعه بازی های خدماتی زنده سرمایه گذاری شده است. و نکته اصلی اینجاست: سونی معتقد است که این بازی ها آینده هستند و می خواهد تا سال 2025 این کار را انجام دهد. بیش از 60 درصد از کل بودجه به این نوع بازی ها این بدان معنی است که بازی های کلاسیک آفلاین و تک نفره در جایگاه دوم قرار می گیرند (منبع: The Verge).

بازی های خدمات زندگی به شدت مورد انتقاد قرار می گیرند

به عنوان بخشی از یک ارائه تجاری، سونی توضیح داد که چگونه قصد دارد در آینده به سرمایه گذاری در بخش پلی استیشن ادامه دهد. احتمالاً این استراتژی مخصوصاً طرفداران بازی های تک نفره خالص را ناراضی می کند.

پلی استیشن 5

تا سال 2025، سونی می خواهد یک حوزه را به طور خاص تبلیغ کند

مشکل بزرگ: بازی های خدمات زندگی در جامعه بازی ها شهرت خاصی ندارند. سرورهای پربار، ریزتراکنش‌ها، وصله‌های بی‌شمار، اجبار آنلاین و بسیاری از انتقادات دیگر تصویر نامطلوب این بازی‌ها را شکل داده‌اند.

پلی استیشن 5 در حال افزایش است و در حال حاضر فروش بسیار خوبی دارد. و با فاینال فانتزی 16، بلاک باستر بزرگ انحصاری بعدی در راه است. پس جای تعجب نیست که سونی در ماه آوریل اعلام کرد که این گروه در آینده خواهد بود حتی بیشتر در بخش پلی استیشن سرمایه گذاری کنید. بیشتر در این مورد در این مقاله:

از دیدگاه یک گروه، تصمیم کاملا قابل درک است. پس از همه، بازی های خدمات زندگی موفق مانند Fortnite تضمین می شود درآمد ثابت، در حالی که بازی های تک نفره بزرگ مانند God of War Ragnarok از نظر تجاری نیز موفق هستند اما فقط در مدت زمان نسبتاً کوتاهی سود ایجاد می کنند.

پس باید دید آیا طرح سونی در این زمینه جواب می دهد یا خیر. در هر صورت، در حال حاضر وجود دارد 12 بازی از این نوع در حال توسعه است (منبع: Gamespot).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بر این اساس، خوب 50 درصد از حدود 14.6 میلیارد دلار آمریکا برای ایجاد بازی‌ها و برندهای جدید استفاده می‌شود تا طرفداران پلی‌استیشن همچنان منتظر عناوین بزرگی مانند Ghost of Tsushima یا Horizon Forbidden West باشند.

اکنون این شرکت ژاپنی یک ارائه تجاری ارائه کرده است با جزئیات بیشتری در مورد سرمایه گذاری ها اظهار نظر کرد. مسئله اصلی این بود که بودجه چند میلیارد دلاری چگونه توزیع خواهد شد.