زبان ها:انگلیسی آلمانی

در اینجا چیزی است که در Ghostwire انتظار می رود: توکیو:

آیا Ghostwire: Tokyo از Deathloop پیروی خواهد کرد؟

Ghostwire: Tokyo یک مورد بسیار خاص است. این اکشن ماجراجویی در 25 مارس 2022 تحت پرچم Bethesda منتشر شد به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی. Xbox Series X|S کنار گذاشته شد، حتی اگر مایکروسافت توسعه دهندگان و ناشران را خریداری کرده بود.

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که بازیکنان ایکس باکس در توکیو فراطبیعی انتظار بیشتری دارند. Klobrille، کارشناس آلمانی Xbox، تصویری را در توییتر به اشتراک می‌گذارد تزیین دیوار بزرگ بازی در استودیو Bethesda در لندن نشان می دهد. در آنجا می توانید ببینید که Xbox Series X | S قبلاً به عنوان یک پلتفرم فهرست شده است (منبع: صندلی توالت در توییتر).

تزئینات دیوار در Bethesda نشانه ای کاملاً مطمئن است که Ghostwire: Tokyo به Xbox Series X|S نیز می آید. با این حال، مشخص نیست دقیقا چه زمانی این اتفاق می افتد. با این حال، هواداران احتمالا مجبورند تا مارس 2023 صبور باشید. سپس قرارداد انحصاری معمولاً یک ساله به پایان می رسد. خیلی شبیه Deathloop بود. شوتر سفر در زمان نیز در ابتدا فقط برای پلی استیشن و رایانه شخصی ظاهر شد. یک سال پس از عرضه، نوبت به Xbox نیز رسید. اگر Ghostwire: Tokyo از این مثال پیروی کند، اکشن ماجراجویی باید مستقیماً به Game Pass ختم شود.

بستر، زمینه:ویندوز کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4