آیا PS Plus گران قیمت ارزش آن را دارد؟ سونی اولین نتیجه گیری خود را می گیرد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به نظر می رسد پس از اینکه پیشنهاد جدید PS Plus در ابتدا باعث سردرگمی برخی از گیمرها شد جامعه اکنون با سه سطح مختلف دوست شده است – و سونی می‌تواند منتظر عضویت‌های اشتراکی پردرآمدتر باشد. با این حال، شرکت مجبور نیست به آن بسنده کند – همانطور که جیم رایان، مدیر عامل شرکت اخیرا اعلام کرد، افزایش قیمت برای PS Plus به هیچ وجه غیرممکن نیست. با این حال، تردید وجود دارد که این مورد نیز مورد استقبال طرفداران قرار گیرد.

سونی برای همگام شدن با مدل Game Pass مایکروسافت، اشتراک PS Plus خود را در ژوئن 2022 به طور کامل بازنگری کرد. علاوه بر پیشنهاد اولیه، که اکنون PS Plus Essential نامیده می شود، این شرکت اضافه کرد رده های PS Plus Extra و PS Plus Premium. اکنون سونی بینشی از تعداد مشترکین ارائه می‌کند و ثابت می‌کند که این مرحله ارزشش را داشته است، زیرا 30 درصد از اعضای PS Plus در حال حاضر برای یکی از سطوح گران‌تر پرداخت می‌کنند.

PS Plus: مدل جدید یک برد برای سونی است

در یک پخش اینترنتی تجاری، سونی جزئیات بیشتری در مورد ارقام اشتراک فعلی PS Plus اعلام کرد. در پایان مارس 2023، این سرویس در مجموع 47.4 میلیون عضو داشت. از اینها گرد بود 70 درصد مشترکین ضروری، در حالی که 13 درصد (حدود 6.1 میلیون بازیکن) برای PS Plus Extra و 17 درصد (8 میلیون بازیکن) برای PS Plus Premium پرداخت می کنند. بنابراین بیش از 14 میلیون گیمر پلی استیشن یکی از ارتقاء عضویت را انتخاب کرده اند. (منبع: VGC)

اعتبار برای PS Plus Essential: کد دانلود 12 ماهه - اشتراک آلمانی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/29 16:46

مدل سه لایه PS Plus زمانی که یک سال پیش عرضه شد، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. اکنون سونی نگاهی به پشت صحنه می اندازد و نشان می دهد که انتقال از پلی استیشن پلاس چقدر موفقیت آمیز بوده است.

سونی پلی استیشن
اعتبار برای PS Plus Essential: کد دانلود 12 ماهه – اشتراک آلمانی

PS Plus، Game Pass یا Nintendo Switch Online – ما در این ویدیو به شما نشان می‌دهیم که کدام سرویس اشتراک برای شما بهترین است:

پلی استیشن پلاس جدید خود را در جامعه تثبیت کرده است

در حالی که PS Plus Essential همچنان به ارائه ویژگی‌های آنلاین و بازی‌های رایگان ماهانه ادامه می‌دهد، می‌توانید آن را پیدا کنید PS Plus Extra همچنین شامل یک کاتالوگ بازی های رایگان است. PS Plus Premium همچنین شامل دموهایی برای بازی‌های جدید و کاتالوگ کلاسیک با نکات برجسته بازی قدیمی است.