آلدی فردا گریل گازی لوکس اندرس را با قیمت مقرون به صرفه می فروشد

در غیر این صورت، گریل گازی اندرز در Aldi به طور طبیعی هر آنچه را که نیاز دارید ارائه می دهد. کاملاً مشکی به نظر می رسد، دارای یک توری پخت و پز از جنس استیل ضد زنگ است که تمیز کردن آن بسیار آسان است و فضایی برای نگهداری یک بطری گاز 11 کیلوگرمی دارد. هیچ کس واقعاً به بیشتر نیاز ندارد.

شما اساساً می توانید هر کاری را با Boston Black Pro 3 SIKR Turbo از Enders انجام دهید. شما سه شعله در محفظه پخت و پز در دسترس دارید. یکی از آنها حتی یک است توربو مشعل که تا دمای 800 درجه می رسد و بنابراین برای کارامل کردن مناسب غذاهای کبابی عالی است. علاوه بر این، گریل گاز دارای یک مشعل مادون قرمز در پشت است. این برای تهیه سیخ گریل بسیار مناسب است. مهم نیست که چه چیزی را روی کباب پز گاز تهیه می کنید، می توانید آن را از پنجره مشاهده ببینید و نیازی نیست همیشه درب آن را باز کنید.

یک مدل بسیار مشابه از Enders که نه پنجره دید دارد و نه مشعل مادون قرمز در پشت، 400 یورو قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید). در مقایسه، مدل Aldi در یک لیگ کاملا متفاوت است. اینجا هم یکی هست پوشش محافظتی در برابر آب و هوا به صورت رایگانتا از جواهر نیز به خوبی محافظت شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر به دنبال یک گریل گازی جدید هستید به زودی سری به فروشگاه اینترنتی آلدی بزنید. Boston Black Pro 3 SIKR Turbo از Enders از 24 نوامبر 2022 در آنجا در دسترس خواهد بود. با قیمت فقط 399 یورو (به آلدی نگاه کنید). هزینه های حمل و نقل اضافی وجود دارد و مشتریان Aldi Nord و Aldi Süd می توانند درخواست دهند. آلدی دیگر هیچ تمایزی در فروشگاه اینترنتی قائل نیست.

در Aldi اغلب می‌توانید کباب‌های گازی بسیار خوبی را با قیمت‌های جذاب تهیه کنید. تابستان تمام شد و اگر گریل مناسب نخریدید، می توانید برای فصل بعد به آلدی بروید. اندکی قبل از جمعه سیاه، اندرز بوستون بلک پرو 3 SIKR توربو با دو ویژگی خاص با قیمتی جذاب به فروش می رسد.

آلدی گریل گازی اندرس را به قیمت 399 یورو می فروشد

در این ویدیو به شما توضیح می دهیم که مزایای بزرگ کوره گاز در کجا نهفته است:

کباب پز گاز اندرس در Aldi چه چیزی برای ارائه دارد؟