به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید خیلی زودتر ارائه می‌شوند

بنابراین اگر صاحب یک تلفن همراه یا تبلت سامسونگ هستید، کافی است به تنظیمات زیر به‌روزرسانی‌ها نگاهی بیندازید تا ببینید آیا اندروید 13 از قبل در دسترس شماست. این به روز رسانی در حال حاضر برای بسیاری از مدل های جدیدتر موجود است. بقیه باید تا پایان سال پیگیری کنند.

سامسونگ فقط در مورد یک کشور یا مدل های فعلی صحبت نمی کند. برنامه این است که هر تلفن هوشمند و تبلت گلکسی که اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را هدف قرار می دهد، این کار را انجام دهد در هر کشور آپدیت آخرین نسخه نرم افزار را در سال 2022 دریافت خواهد کرد. خود سامسونگ نمی داند که آیا این کار می کند یا خیر. اما موفقیت بزرگی خواهد بود و نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار سامسونگ چقدر مهم شده‌اند. این شرکت نه تنها طولانی‌ترین ضمانت به‌روزرسانی را در میان تولیدکنندگان اندروید برای اکثر دستگاه‌ها ارائه می‌کند، بلکه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را سریع‌تر از Google توزیع می‌کند. به این ترتیب شکاف های امنیتی به سرعت بسته می شوند و می توانید سال ها بی خیال از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند یا تبلت سامسونگ هستید، در حال حاضر این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی نرم‌افزار اصلی اندروید 13 و One UI 5.0 به شما ارائه شود یا خیلی زودتر از زمان اعلام شده سامسونگ آن را دریافت کنید. این شرکت در حال حاضر روی گاز قدم گذاشته و برنامه بلندپروازانه ای دارد.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ آپدیت های اندروید 13 را بسیار سریعتر توزیع می کند

با Android 13 و One UI 5.0 در دستگاه سامسونگ شما تغییر می کند:

اندروید 13 در حال حاضر برای بسیاری از دستگاه های سامسونگ در دسترس است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چندی پیش، سامسونگ یک برنامه به‌روزرسانی منتشر کرد که در آن بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که باید تا فوریه ۲۰۲۳ به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۳ را دریافت کنند، فهرست شده بود. در حالی که این برنامه هنوز اعمال می شود، خود سامسونگ به آن پایبند نیست. و نه به معنای منفی، بلکه به معنای مثبت. بر اساس آخرین اطلاعات، توزیع به‌روزرسانی نرم‌افزاری عظیم برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مختلف به قدری روان است که سامسونگ در حال توزیع به‌روزرسانی‌هایی است که در واقع تا چند هفته دیگر عرضه می‌شوند. گفته می شود، سامسونگ تمام گوشی های هوشمند و تبلت های مرتبط را می خواهد تا پایان سال 2022 با اندروید 13 ارائه می شود دارند (منبع: SamMobile).