TankenApp با روند قیمت بنزین
یکی از روش های حمل و نقل به ویژه از این توسعه سود می برد: دوچرخه. 39 درصد اظهار داشتند که اکنون بیشتر از دوچرخه استفاده می کنند، فقط 16 درصد چرخه کمتر. در مورد خودروها اوضاع کمی متفاوت است: 22 درصد بیشتر خودروی خود را رانندگی می کنند، در حالی که 36 درصد بیشتر اوقات ماشین را در خانه ترک می کنند.
TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.
40 درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که اگر گزینه های جابجایی جایگزین قابل اعتمادتر از قبل باشند، به خودروی شخصی خود نیاز نخواهند داشت. برای 32 درصد، هزینه ها نقش مهمی دارند. برای آنها، گزینه های جایگزین مانند پیشنهادهای اشتراک سواری، و همچنین حمل و نقل عمومی، قبل از اینکه خودروی خود را رها کنند، باید حتی ارزان تر شوند. از سوی دیگر، برای 36 درصد از افراد مورد بررسی، ماشین شخصی آنها تحت هر شرایطی وسیله حمل و نقل انتخابی باقی می ماند؛ جایگزین برای آنها مطرح نیست.
TankenApp با روند قیمت بنزین
مطالعه Bitkom بررسی نکرد که چگونه موفقیت دوچرخه بین دوچرخه های کلاسیک و دوچرخه های الکترونیکی تقسیم می شود. قوی با این حال، رونق دوچرخه های برقی نشان می دهد که آنها سهم زیادی در دوچرخه به علاوه دارند. برنارد روهلدر، مدیر عامل بیتکام، زمانی که ما پرسیدیم، گفت.
منبع
Stroer Media Brands GmbH
چه دوچرخه الکترونیکی چه دوچرخه سنگریزه ای، برای تورهای پاییز باید به این نکات توجه کنید:
چه کسی واقعاً به ماشین نیاز دارد؟ دوچرخه های الکترونیکی برنده بزرگ هستند
در مجموع 96 درصد اظهار داشتند که در سال های اخیر رفتار حرکتی خود را تغییر داده اند. دلایل اصلی این امر عبارتند از: بحران آب و هوا (55 درصد) و همچنین بلیت 9 یورویی و افزایش قیمت بنزین (هر کدام 41 درصد). ویروس کرونا همچنین بر تصمیمات حرکتی 1005 پاسخ دهندگان تأثیر گذاشت.
داشتن ماشین شخصی بهترین راه برای رفت و آمد در آلمان است، چه برقی، چه دیزلی و چه بنزینی. اگرچه گزینههای جایگزین زیادی وجود دارد، از دوچرخههای الکترونیکی گرفته تا دوچرخههای کلاسیک و اسکوترهای الکترونیکی، خودرو شماره 1 باقی میماند. اما واقعاً این اطمینان چقدر تزلزلناپذیر است؟
چیزی که لازم است قبل از اینکه آلمانی ها ماشین های خود را رها کنند